{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Når man møder sit idol.. {{forumTopicSubject}}

Jeg havde i lørdags mit livs største oplevelse, jeg mødte mit store idol og forbillede - musikeren Gavin DeGraw.
Hans musik har betydet en hel verden for mig efter jeg for fire år siden var ude for en rideulykke og fik af vide jeg ville ende i en kørestol. Jeg har kæmpet mig tilbage til et normalt liv og hans musik har en stor del af grunden for dette.

I lørdags havde jeg så fornøjelsen af at hilse på ham og fortælle ham hvor meget hans musik har betydet for mig. Jeg var ved at tude, og han var virkelig sød og gav mig et knus smiley
Det var super fedt at, det faktisk betød noget for HAM at hans musik havde betydet noget for mig.

Og hele denne herlighed blev forsødet med et brag af en koncert om aftenen, hvor jeg både fik et smil og et håndtryk fra scenen smiley

Siden i lørdags har jeg skiftevis tudet over hvor stort det var og grinet over hvor stort det var. Jeg tror lige der går nogle dage før jeg helt kan få det placeret smiley

Jeg tror ikke helt mine omgivelser forstår hvorfor jeg tuder, jeg burde jo bare været glad - det er jeg jo også, meget! Det er så stort at jeg næsten ikke kan rumme det smiley

Jeg aner ikke hvad jeg vil med dette indlæg, ikke andet end at jeg følte at jeg måtte ud med det. Håber det er ok smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man møder sit idol..
  • #1   7. feb 2012 jamen, Heidei du har lige oplevet en af livets stjernestunder, sådan et stort øjeblik man kan tage frem når alt er trist, mørkt og hult for en......bare tud løs, når det er over noget fantastisk godt,en der har livserfaring, er i tresserne.

  • #2   7. feb 2012 Nice :o) Jeg ville nok have det på ca. samme måde, hvis jeg mødte Stephen King.

  • #3   7. feb 2012 Sikke en unik og dejlig oplevelse - jeg kan bestemt godt forstå, du er glad. smiley

  • #4   7. feb 2012 Hold da op en oplevelse. Det er sådan en oplevelse man vil huske resten af livet.

  • #5   7. feb 2012 Tusind tusind tak for jeres svar smiley Jeg er så glad for at I sagtens kan forstå at jeg er lidt emotionel - jeg tudede flere gange igår, men fordi det var så STORT smiley

    Jeg er virkelig lykkelig for denne oplevelse, det var så vildt smiley


  • #6   7. feb 2012 Tillykke med at du har kæmpet dig tilbage til et normalt liv uden kørestol, og ikke mindst med din store oplevelse med mødet med dit idol.
    Jeg tror at mødet med dig og din respons på hans musik har betydet mindst lige så meget for ham som det har for dig - det er jo derfor man laver kunst/ musik for at nå ud til folk og være med til at sætte tanker igang omkring et billede, en skulptur eller en tekst...

    Tak fordi du ville dele din oplevelse med os - Jeg synes også han har lavet noget fantastisk musik og så har han en dejlig udtryksfuld stemme.

    / Trine


  • #7   7. feb 2012 Sikke dog en fantastisk oplevelse smiley

  • #8   7. feb 2012 Årh manneren jeg kender det..
    Jeg har fulgt LOC siden hans første album, og bliver totalt lille teenager når jeg omtaler ham osv..
    Og da han spillede i Vega var mig og en anden troligt stillet ventende op foran Vega..
    Hende jeg er sammen med prøver at forklare mig at det er ham der kommer i taxaen..
    Fatter ik noget før han står foran mig..
    Glor bare paf på ham, han smiler og siger Hej..
    Og det eneste vi ku var at smile og lave et hej tegn..
    Da vi er faldet ned igen går det op for os hvor dumme vi faktisk er ik at have fået autograf..
    I en alder af 28 gør han man til den mindste teenager man ka forestille sig haha


  • #9   7. feb 2012 Tusind tak for jeres respons smiley
    Det har været en kamp uden lige at komme tilbage til "livet" igen, og min skade har båret nogle gener med sig - jeg kommer aldrig til at leve et liv helt uden smerter, men jeg kan leve mit liv så jeg har smertefri dage og dage med få smerter, hvilket for mig er det fedeste smiley Jeg er inderst inde glad for at jeg har været det igennem som jeg har, da jeg har lært rigtig meget om mig selv og det har gjort mig stærkere smiley

    Trine: Jeg tror du har ret i at det betyder ligeså meget for dem, det var ihvertfald mega fedt at han sagde at han var glad for det - det betyder virkelig meget for mig smiley


  • #10   7. feb 2012 Tumling: Præcis! Man blir næsten helt forstenet, jeg følte det var en drøm. Han kunne heldigvis se på mig at jeg blev lidt følelsesladet og tog sig godt af mig og havde en hånd på min arm for ligesom at vise at det var okay smiley

  • #11   7. feb 2012 man bliver bare helt stenet haha.. Tænkte også bagefter WTF det her har jeg bare ville altid og så ku jeg slet ik haha

  • #12   7. feb 2012 Ej det lyder da virkelig fantastisk smiley

    og - selvom jeg ikke var bag ved og møde Roger - Så GRÆÆÆÆD jeg mine øjne ud til Roger waters - Pink floyd koncert på roskilde - 15 m fra scenen ...
    OMG *G*


  • #13   7. feb 2012 Tumling: Præcis! Man er helt i trance smiley

    F & Z: Nåårh smiley Jeg græd ikke engang til selve koncerten, der smilte jeg bare over hele femøren smiley


Kommentér på:
Når man møder sit idol..

Annonce