{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Når man møder 3 store Mastiffer.... {{forumTopicSubject}}

- Der er meget interesseret i at undersøge een, så finder man nogen gange ud af at man altså ikke bare er verdens navle og kan gøre hvad man har lyst til..

Laura ELSKER at lege og er altid meget frembrusende og insisterende.
Her til aften gik vi så forbi nogen der stod og spillede bold med deres store Mastiffer.. Jeg spurgte dem om Laura måtte sige hej og det måtte hun så godt.. ( De så nu lidt sjove ud, tror ikke at de er vant til at folk med små 10 kgs hunde spørger om sådan noget smiley )
Slap Laura løs og hun DRØNEDE bare ind i flokken og så blev hun ellers bare overfaldet af store hundesnuder ..

Det er godtnok sjældent at Laura bliver den lille( mentalt ), men dér røg halen altså hurtigt ned og hun lærte at være ydmyg. Uden at hundene gjorde andet end at være interesserede....

Dejligt... Tror at jeg skal smide hende for løverne lidt oftere....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man møder 3 store Mastiffer....
  • #1   20. apr 2008 Min egen hund er meget forsigtig i MØDET med andre hunde, men efter kort tid bliver hun meget kåd og overrumpler de fleste hunde med hendes voldsomme tumlen og lidt overmodige adfærd... De fleste hunde gider ikke lege med hende, nogle er lige så tossede, men er glad for at hun i det mindste nogle gange bliver sat på plads af hunde, der tør sige fra - Eksempelvis har Trøffel en meget dårlig vane med uden varsel at stikke snuden lige op i nummeren på fremmede hunde, hvor der er mange hunde der med det samme har sagt fra...

Selvfølgelig er det en anden situation end Lauras, men det er altså nogle gange dejligt at møde hunde, der er bedre til at undervise ens hund i ydmyghed, end man selv er:-)

• #2   20. apr 2008 Cecilie -
    Ja godt at møde lidt af hvert !! Var også lidt det jeg tænkte da jeg så de store bæster *G*
    Men det er da godt at Freja tager hensyn til små hunde !! Her jumper Laura dem bare totalt og overrumpler dem fuldstændigt...
    Derfor leger hun sjældent med hunde på hendes egen størrelse :-S

Rie - Det er da altid noget at Trøffel lige ser situationen an i starten.. Laura hun drøner bogstaveligt talt LIGE ind i hovedet på dem hun får lov at hilse på.. Hun kender SLET ikke til hunde-etikette ...
    Kender du så ikke det at det faktisk er dejligt når man møder nogen med hunde der kan sætte ens egen hund lidt på plads ?! smiley ... ( altså ikke bide og flå, bare lige lære pladsen at kende )

• #3   20. apr 2008 Stine

Det er nu også det jeg mener emd at sætte på plads. Ville heller ikke opfatte det som en positiv oplevelse hvis de fremmede hunde bed og flåede i min vaps:-)

-Og i forhold til Trøffel er det virkelig falsk varebetegnelse at hun virker så underdanig i starten. De andre hunde tror jo at hun er stille og rolig og kommer pænt hen for at hilse, indtil hun bliver "kåd"...

• #4   20. apr 2008 Rie - Hehe., hun er rigtig i forklædning som den søde i klassen smiley

Kommentér på:
Når man møder 3 store Mastiffer....

Annonce