825 visninger
|
Oprettet:
Ideer til at presse boligselskab! {{forumTopicSubject}}
I mandags blev min vovse angreb igen af en løs hund i det bebyggelses område jeg bor i, dette er 4 gang han bliver umotiveret angrebet af løse hunde på området, der står i vore lejekontrakter at hunde/katte skal iføres snor.
Jeg ligger nu i kamp med boligselskabet da jeg gerne så der kommer en ændring. Politiet er kontaktet, det er blevet registreret, samt er der sent skriftlig klage.
Nogle der har ideer til hvordan jeg kan presse et boligselskab til at slår hårdere ned på disse episoder, skal lige sige dette sker ofte her hvor jeg bor, og leder med lys og lygte efter et nyt sted at bo.
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 148 Svar: 1.041
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 1.421
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 148 Svar: 1.041
nov 2007
de er blevet oplyst med navn og add. på beboeren, det er de blevet alle gange, men de bliver bare bedt om at overholde regler osv..
nov 2007
nej ikke denne gang, men de andre gange har hunden allerede været registreret for overfald hos politiet, ved ikke om det er gældene hos boligselskabet, andet end de klager fra mig. De er jo ikke noget de udtaler sig om..
Det er bare mig der er ved at blive meget meget meget tosset at vi ikke kan gå 150 meter ud til/fra min bil og hjem uden at blive angrebet af løse hunde.
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 101
Hvad siger de øvrige beboere? Er det kun dig der har problemet eller kan du få flere til at skrive under på klagerne? Det hjælper hvis der er flere om problemet.
Skriftlig anmeldelse til politiet hver gang du ser hundene er løse. Vedlæg eventuelt kopi af anmeldesen når du klager til boligselskabet.
Du bliver mere end frygtelig upopulær, men du har allerede taget kampen op og er allerede den onde der ødelægger deres frie hundeliv.
Uansvarlige hundeejere ødelægger det for alle hundeejere.
Giv ikke op. Det er ikke dig der skal flytte.
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.407
nov 2007
jeg har intet imod at blive upopulær, jeg vil hellere beholde min hund, han er snart ved at have taget så meget skade at han ikke står til at redde, så lige gyldig hvad flytter jeg når jeg kan
nov 2007
jo dem er jeg i gang med at få fat på, for vi skal have den op på beboer møde, samt skal det stå i vores blad osv, og vil have lavet nogle selder jeg vil sætte op.
Ideer til at presse boligselskab!