Nabo uden hoved. {{forumTopicSubject}}
Ja vores nabo fatter bare virkelig ikke en bjælde..... I går skulle hun ud og kører og da vi er ved at ordne hus, lå der en kabeltromle og der stod og højtryksrenser der hvor hun plejer at kører ud..... Skal lige siges vi ikke må kører den vej ned forbi vores udlejer, vi skal bagom.
Nå men hun kører så den forkerte vej, altså den ned mod udlejeren. Men hun kan jo ike komme forbi alt det der ligger derude da vi er i gang med huset. Jo ja så holder tossen sku bare og dytter og regner emd at vi kommer ud og flytter tingene. Der var ikke noget med at hun steg ud af bilen og flyttede det selv, niks hun regnede virkelig med vi kom og flyttede det for hende..... Da hun så endelig fatter vi ikke kommer ud, skal jeg lige love for hun kunne lave hjulspin og vende på gårdspladsen som en vild.....
Hvor doven og dum kan man lige være altså......
De har også en hund der løber ud af deres have. Hun brokker sig over problemet, men nej nej der er intet gjort ved der. og jeg er bare så træt af den hund. den render og gøer hele tiden og er bare pisse irriterende.
Er det kun mig der har naboer der ikke fatter en meter ?
jan 2007
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 37 Svar: 485
min nabo fatter heller ikk at når jeg meget sjældent holder fest
at så er det en gylden regel at der skal start3es en harley eller to op kl lort om natten ;b
evt laves lidt burnout frem og tilbage ude foran huset
men han gider ikk rigtig klage mere
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.708
Omkring det med hunden, så kan vi godt blive enige om, at det måske nok ikke er ok, men ta da en snak med hende om det istedet...
jan 2007
men ja vi larmer nok lidt. men sådan er det at ha nabor. han griner nu bare lidt af os
de er ikk så vi racer op og ned at vejen. eller jo gør vi vel nok også.
men han synes nu hvis bare det er lidt sjovt. kun de første par gange han brokkede lidt
men ta da fat i hende og snak lidt fornuft i hende. vil hun lave hjulspin kan hun da gøre det ude på vejen
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Money- kender det alt for godt det der med klag over høj musik. Vi havde lige fået ny forstærker manden prøver den så, og gutterne smutter en tur udenfor hvor det så spiller herinde, der går ikke 5 min før hun skriver vi skal skrue ned og det var højlys dag.........
Samt her den anden dag da drengene laver bil i værkstedet, de spiller musik som de plejer og det er ike højt, samt porten er lukket derover til. Jeg kunne ikke hører musikken inde ved os, men niks der går ikke lang tid så klager hun sku igen over de spiller for højt.. Amen altså tror bare hende der klager bare for at klage.......
Hun er pænt blevet bedt om at holde sin hund på egen matrikel, emn dette kan hun heller ikke finde ud af. Har sagt jeg sætter ingen garanti hvis den kommer ind i vores have eller hvis den kommer for tæt på når mine hunde står i deres snor på gårdspladsen.........
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
de har en teenagedatter som er SKRÆKKELIG! Hun råber og skriger og smækker med dørene, så vores lofter, vinduer og døre er ved at falde ned/ud..
Sjovt nok skal det her altid foregå efter kl 23.. og altid når vi lige er ved at falde i søvn eller lige er faldet i søvn.. Super duper..
også stiller hun sig udenfor og skriger "jeg slår mig kraftedme ihjel!" og en dag åbnede jeg vinduet og sagde "God fornøjelse, så skal jeg satme da ikke høre mere på dig skrigemarie!" så stoppede det den aften..
men nu skrider de heldigvis! WEEE!
jan 2007
stakkels alle andre når vi "spillede" om kap :S
men fede fester ;P
men jeg fik tit klager over at spille for højt selv når jeg ikk var hjemme. elsker gamle mennesker der bare vil brokke.
men sjovt nok så i weekenderne der var de pisse ligeglade hvor højt det blev bare der var stille kl 24. sjovt når folk bare har deres principper
jul 2005
Hende der hun er virkelig mærkelig. Hendes datter kommer i skole sådan en gang imellem..... Det er ikke ret tit hun er i skole og tøsen er 11 - 12 år.......
Hunden er fyldt med lopper, for de gange Minni har leget med den har han fået lopper. Vi har sagt det til hende men intet er gjort...
jan 2007
haha er faktisk tit glad for jeg ikker min egen nabo for fu.. der bliver nogle gange larmet.
lyder til du elsker din nabo
maj 2011
jul 2005
Money - jeps elsker min nabo..... NOT............
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.532
Og Mosekonen: hvorfor hjælper du hende ikke? Hvis hun har en lille datter på 11-12 år der sjælendt er i skole, så kunne det da lyde som om der er noget galt?
Hvorfor ikke værne lidt om sine naboer? De kan jo have ligeså mange problemer som alle andre, jeg forstår sgu godt at der kan ske voldsomme skrækkelige ting, hvis der ikke er nogen der ser lidt efter hinanden, og tilbyder hjælp.
maj 2011
Jeg har prøvet at snakke med hele familien, men ingen bedring i det..
og når man for tiende nat i træk bliver vækket af den larm og det skrigeri, så bliver man sku lidt irriteret og jeg er bestemt ikke glad for at blive vækket..
Så havde hun gjort det, øv bøv.. havde jeg ikke følt skyld over overhovedet.. sorry to say..
Nogle gange når man sku sin grænse
maj 2011
maj 2011
Jeg har selv haft mine ture med hende.. Hun stod og kaldte på mine hunde ude på vejen stortset hver dag, så de sprang over hegnet og løb væk.. jeg blev så riv ruskende tosset på hende at hun hylede, da hun efter gentagende forsøg på at tale pænt til hende stadig ikke lyttede.. så begyndte hun at følge efter mig når jeg gik ture osv osv.. hun fik påtale på påtale og til sidst fik jeg igen nok og gav hende en skideballe mere.. hun har kaldt mig fede luder og møgso osv.. Hun er bestemt ikke lige til at få styr på..
maj 2011
jeg er ret så pædagogisk og går ikke ind for at slå børn eller noget.. Men jeg kan da lave en pædagogisk irettesættelse, som gør lidt nas og forskrækker dem.. store som små..
og den lavede jeg på hende.. jeg tog simpelthen fat i hver arm på hende.. løftede hende en smule fra jorden og satte hende hårdt ned.. bum.. hertil og ikke længere.. Hun har ikke været flabet over for mig siden da..
men skrækkelig er hun.. og jeg er glad for at de nu flytter
jul 2005
maj 2011
maj 2011
siger jeg som kun er 19.. men jeg syntes tit jeg bliver skambidt fordi jeg er så ung og nu også er gravid.. Men jeg opfører mig bare en ANELSE anderledes end andre på min alder.. xD
men over knæet med flere unge xD
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Nu har jeg så boet i Schweiz hvor der mange steder er ekstremt strenge husregler. Ikke noget med at larme overhovedet på en søndag, ikke noget med at hænge vasketøj op på en søndag, ingen larm på hverdage før kl. 07:00 og efter kl. 22:00, og med larm menes også brusebad osv. osv., så jeg er nok blevet lidt miljøskadet.
maj 2011
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.130
Nabo uden hoved.