Blev lidt harm over lægen {{forumTopicSubject}}
Ja jeg er blevet sendt til speciellæge pga smerter i ryggen og nedsat funktion i mit højre ben. Var så ved denne læge i dag.
Hun laver lidt forskellige ting ved mig , noget af de samme ting min egen læge har gjort ved mig. Nå jeg skal så skubbe hende hænder væk med benene og da mit H ben driller har ejg svært ved dette pga den nedsatte funktion. Hun siger så efter hun har mast og vi har prøvet alle de ting hun skulle tjekke.
Siger hun så :Ja det er jo lidt svært når du ikke vil.
Jeg svare: Jeg kan ikke emd det ben, det gør ondt i min ryg når det er....
Hun igen: Nå......
Jeg venter så lidt for jeg vil gerne sendes i MR scanner da jeg kan mærke der er noget galt i min ryg som de ikke kan se på røgten.... Det vil hun nærmeste ikke sende mig i da hun i8kke mener der sider en nerve i klemme.
Jeg bliver så sur og beder hende sende mig i den scanner da jeg har meget ondt i ryggen og får nogle sindsyge piller for smerter......
Hun svare så dertil, Ja til grin kan man altid blive...... og er du sikker på du ikke har kræft i ryggen.....
Jo tak nej det er jeg ikke sikker på siger jeg. og bliver lidt chokket over hendes svar. hvor hun derefter sige, nej kræft kan man se på røgten.
Hvad ligner det at svare mig på den måde, kan godt være hun er læge, men det er mig der har ondt og jeg kan beskrive de steder det gør ondt......
Der skal en del til før jeg blive hidsig på en læge, men hende her synes jeg burde skamme sig at tale sådan til patienterne. Jeg følte ikke at hun ville hører på hvor mine smerter er......
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
men magen til uproffesionel læge skal man lede længe efter...... Ja har så stadigvæk ondt i ryggen og gik hjem med mere ondt i benet samt ryg efter alt hende trykkeri.......
jan 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.546
Læger MÅ bare ikke latterliggøre deres patienter - det er jo ikke for sjov man kommer anstigende!
jul 2005
Følte mig ret dum over at komme og sige mine symptomer og så tog hun det bare ikke seriøst.....
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 259
Ville bestemt osse mene du skulle i mr scanner.
det kunne da tyde på en diskusprolaps måske.
har nemlig selv haft en der var det bare venstre ben,.
syntes bestemt osse du skal klage over den behandling.
jul 2005
og jeg siger Gud nåde og trøste hende hvis det viser sig jeg har en diskusprolaps siddende........
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.010
Jeg har en veninde, hvis læge mente, hun skulle til psykolog, fordi hun havde ondt i ryggen, da psykiske problemer godt kunne sætte sig som smerter i ryggen
Hun fandt en anden læge og fik konstateret at hendes knogler i lænden dels var skæve, dels vokset sammen..
Meget uprofessionel speciallæge, du har været hos. Synes også, du skulle klage over hende.
jul 2005
Som min kæreste siger, hvis det dog bare var musklerne den var gal med, så behøvede jeg jo ligesom ikke de stærke smertestillende piller som jeg har fået......
jul 2005
Kunne gå i høje hæle for 2 måneder siden men ikke mere, havde lige glemt at tilføje det..........
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.102
jul 2005
har hørt på i snart 3 år at det bare er mine muskler den er gal med, NEJ det er det ikek for hvorfor har jeg så så mange smerter og får så vild en smertestillende..... Ihh nogle gange burde folk ikke være læger hvis de ikke kan finde ud af at hører på deres patienter.........
aug 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 9 Emner: 83 Svar: 1.803
jeg røg lige op i det røde felt, puha
kan man ikke klage til noget patientklagenævn, så hun får en over snotten
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Der udover kan du prøve at klage over den pågældende læge, men jeg ved ikke hvor meget du vil få ud af det, da hun jo ikke har fejlbehandlet dig, men i bund og grund bare har været død-uhøflig. Og det ved jeg ikke om man kan klage over, men prøv.
aug 2009
aug 2009
Aaargghhhh nu røg jeg op i det røde felt igen, jeg har også en møg læge, men det må blive en anden dag jeg beretter det, for eller laver jeg et gevaldigt hul i taget af raseri
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
aug 2009
nej vel, selvom min mand er håndværker men alligevel,griner.
men bliver bare så rasende at høre andres oplevelser som jeg også har oplevet
Blev lidt harm over lægen