{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

At slippe for edderkopper ? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg skal jo flytte ud i det her lille hus, har malet og gjordt rent, men kan ikke få mig selv til at sove der pga edderkopper,så køre hjem til kæresten hver aften for at sove, hvilket ikke fungere da jeg jo fik mit eget for at vi kunne få lidt luft.

Hjælp hvad gør jeg for at komme af med edderkopperne ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At slippe for edderkopper ?
  • #2   22. jul 2011 hvor mange edderkopper er det vi taler om her?

- Men du kan jo tage at fjerne dem, andet er der vel ikke at gøre smiley

• #4   22. jul 2011 man kan ikke totalt fjerne edderkopper og de er iøvrigt nyttedyr, hvem bryder sig om fluer? så i min udestue er der permanet 4-5 spin.....kan ikke lide de store behårede, men en kosedderkop i sit spin i solen er da smuk......Ane

• #5   22. jul 2011 Du kan kontrollere om der er helt tæt mellem loft og væg samt gulv og væg for hvis der ikke er det bliver de ved at komme.

Herudover kan du blive hynotiseret mod araknofobi

• #7   22. jul 2011 Skaffer evt. en kat hee

• #8   22. jul 2011 man kan købe noget der hedder trinol i bilka og andre steder. det dræber kravlende insekter. kom det i dørkarmen og vindueskarmen hele vejen rundt.. det hjælper hjemme hos os.. vi har sjældent nogle og det holder i nogle mdr.. smiley bare vær opmærksom på at hunde og andre kæledyr ikke må gå på det før det er tørt.. man kan evt bare undlade dørtrinet i døren..

• #9   22. jul 2011 Har kun set en edderkop i lejligheden 1 gang på 2 år. Det fint de er der så længe jeg ikke kan se dem smiley hader dem smiley øv øv.

Havde kæresten ikke haft allergi havde jeg en kat smiley haha har altid drømt om en birmeser. Og så kunne den tage edderkopper som et plus.

Syntes nu ikke jeg har fluer, vil også hellere have dem end edderkopper, tanken om at vågne og der kravler en edderkop smiley puha. Men det vel normalt, må invitere en masse venner evt med hunde, til at skræmme dem smiley skal passe hund onsdag og så igen fra d. 5-8 så må håbe de kan jage dem på afveje.

Kommentér på:
At slippe for edderkopper ?

Annonce