{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Mistet min bedre halvdel farvel min Nala (mis) {{forumTopicSubject}}

Goodbye is the saddest word I ever hear. Goodbye is the last time I will hold you near!

Nala min lille smukke skat, det a du gik bort, det slog simpelthen så hårdt, og det at miste dig som min bedsteven, det slog mit til jorden igen.
Jeg mistede den ven, jeg talte med igen og igen, der kommer aldrig en igen. men nu kaldte Gud dig hjem, og for dig og mig var den rigtig slem.

Nala min lille skytsengel. Jeg elsker dig over alt på jorden, og det vil jeg altid gøre. Du var min bedsteven, den eneste der fulgte mig i tykt og tyndt. Du var en ægte følgesvend. Du var som, man siger a one of a kind. Der vil aldrig være nogle, hverken mennesker eller dyr, der kan erstatte den plads, du altid vil have i mit hjerte. Jeg vil altid huske dig, og du vil altid leve i mit hjerte. Du har nemlig sat dybe spor i mit hjerte Nala.

Kære Kattegalleri.
Jeg måtte i torsdags d. 5 maj 2011 sige farvel til min højt elskede kat Nala (vil egentlig ikke kalde hende for en kat, fordi hun var som en baby for mig. Hun var et familiemedlem).

Jeg besluttede mig for at sende Nala i himlen i onsdag, fordi hun har tabt sig over en lidt længere periode, hun tabte lidt totter af sin pels og hun fik nogle gange ondt, hvis man bar hende "forkert".
Min far og jeg gravede en grav til Nala i onsdags, og på vores sidste dag sammen Nala og jeg, så gik jeg med hende ned i haven og viste hendes grav, der ligger helt nede ved vandet. Da hun så graven, så satte hun sig bare ved siden af den og kiggede ned, hvorefter hun gik to skridt væk fra den og lagde sig, og derefter begyndte at spinde, som kun min Nala kunne spinde. Jeg lagde mig hen ved siden af hende, og vi lå bare og nussede, og jeg fandt nogle blomster, som jeg kunne lege med hende med. Vi brugte lang tid sammen udenfor den dag, og jeg gav hende hendes absolut livretter, som er: Leverpostej, skinke og frikadeller med mayonaise, fiskeboller, fersk torsk og killinge vådfoder. Vi sov også middagslur sammen Nala og jeg, og jeg børstede hende med hendes børste en sidste gang inden, vi skulle køre til dyrlægen bare hende og jeg.

Når vi var på vej til dyrlægen, så havde jeg sat hende i hendes transportkasse, og der tog jeg tremmerne af, så hun var fri, men også så jeg kunne have min hånd índe hos hende hele tiden. Nala var blevet lidt døv til sidst, men hun kunne godt fornemme, at man snakkede til hende, så jeg fortalte hende, at hun havde været og altid vil være verdens bedste gave, verdens bedste kat, jeg takkede hende for alt, fortalte hende, at det hele nok skulle gå, og hun ville få det bedre nu.
Jeg havde også sat en Celine Dion sang på, og jeg sang med på to sange "Stand by your side" og "Goodbye" til hende.

Da vi kom ud til dyrlægen, tog jeg hende ud af kassen, så jeg kunne holde hende i mine arme, og jeg holdt hende i mine arme indtil, hun havde trukket vejret for sidste gang, så hentede jeg hendes transportkasse i bilen lagde hende ind i den og kørte hjem og fik hende begravet.

Jeg græd næsten hele tiden, men jeg prøvede at være stærk for Nalas skyld, men jeg kunne bare ikke holde tårerne tilbage. Undskyld min trofaste ven.


Tak for alt Nala, du forandrede mit liv for altid den dag, jeg fik dig, da jeg blev 5. Du gav mig 14 gode år med masser af kærlighed og gode uforglemmelige samt sjove minder. Hvem skal jeg nu sove med hver nat?

Reast in peace Nala.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mistet min bedre halvdel farvel min Nala (mis)
Kommentér på:
Mistet min bedre halvdel farvel min Nala (mis)

Annonce