{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

har mistet min bedste ven {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare så ked af det. I fredags fik vi aflivet vores dejlige hund. Han blev kun 3,5 år.
Han havde været syg i næsten 2 måneder. Det startede med at han blev stille, og havde ondt i ryggen. Vi fik ham til dyrlæge, hvor hun mente at han havde lavet et forkert vrid. Det blev bare ikke bedre. Efter 2 dage, havde han fået en lammelse af ansigtsnerverne i højre side. Vi tog til dyrlæge igen, de beholdte ham natten over og ville tjekke ham. Dagen efter ringede de igen og sagde at han bare var helt frisk og at "hævelsen" (kaldte de den) var forsvundet. Min mand forlangte at de tog diverse prøver af ham, så vi var sikker på at der ikke var noget galt. Da vi hentede ham, var lammelsen stadig ik forsvundet, dyrlægen havde slet ikke set den.....
Trods det at de havde haft ham hele natten. Da buster stadig var dårligt valgte vi en anden dyrlæge.
Vi fik svar på at han havde fået borrelia, og at han skulle i behandling. Trods behandling i 20 dage, blev han ikke bedre. Vi snakkede med dyrlæge dagligt i de 20 dage og blev enige om at tage flere prøver.

Der blev taget en masse prøver, og det viste sig desværre at buster havde leukæmi. Buster havde i hele perioden haft op og ned ture. Han kunne være helt "død" hvor han dagen efter var helt normalt. Vi havde derfor også håbet at det bare var en infektion..

Den type leukæmi buster havde kaldes myliod, og han ville kunne leve fra 4 dage - 4 år med det. Vi var alle enige om at han selvfølgelig skulle have det godt. Han skulle ikke holdes i live for vores skyld.

Han havde det også godt i 14 dage, men blev så ramt af ringorm. Blev sat i behandling og fik smurt creme på såret. 1 time efter var huden ætset og der var direkte hul ind. Det var grundet hans dårlige immunforsvar.

Vi valgte så at træffe den hårde beslutning at aflive ham.
Vi har aldrig oplevet noget så hårdt at miste ens bedste ven. Buster var altid med en, og var aldrig alene hjemme.
Vi vil aldrig glemme dig buster.............


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har mistet min bedste ven
Kommentér på:
har mistet min bedste ven

Annonce