{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

mistet apetitten :/ {{forumTopicSubject}}

hejsa...
Vi har haft lidt problemer angående mad til joey... han er altid fløjet på sin mad og har spist det hele indenfor ti min... men han har tendens til "blød" mave...
Nu fodre vi så med arion, og hans mave en blevet meget bedre... i starten spiste han som han plejer med god appetit, men efter en weekend hvor der var rigtig varmt gør han ikke rigtig længere... han tager en bib eller to og så lægger hans sig igen, så lidt efter spiser han igen, og indenfor et par timer er det væk, men der ligger altis lidt en håndfuld eller sådan tilbage i skålen, hvilket der aldrig har gjort før...
Er det helt normalt, og skal vi bare lade være at tænke på det?? han er ikke tynd eller noget og pelsen er også fin...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mistet apetitten :/
  • #1   12. jun 2009 Jeg bruger selv Arion, og en gang om ugen, så er det fastedag. ingen mad.
    Nu fodre jeg kun en gang om dagen, ca. 280-300 gr. pr måltid.

    Der er perioder, hvor hunden kun nipper til maden, og ikke gider at æde. fint siger jeg så, så har du ikke behov for mad i dag. og efter ca, 15 min. fjerne jeg maden. og så er der ikke mere mad den dag.

    Men en anden ting, er , de godbider som man gir i løbet af dagen, kan ha en virkning på at hunden ikke føler sult, så derfor minimere man godbiderne, og ikke fodre hunden med godbider..


  • #2   12. jun 2009 ej hvor vildt! det er præcis det samme med coda efter vi skiftede!
    i går blødte vi maden op i vand og så gled den ned smiley


  • #3   12. jun 2009 okay... men det glider ned, bare ikke helt med samme appetit som det plejer... nu er han jo en golden (hihi, temmelig glad for mad), måske vi skal prøve det der med at fjerne det efter et kvarters tid... så finder han vel ud af med tiden at det er med at spise når maden er der...

  • #4   12. jun 2009 Vi fodrer også med arion. Marley havde en periode hvor mad absolut ikke var interessant. Men han er jo heller ikke så gammel. Det gik over af sig selv. Han har altid mad stående, og efter træning/gåtur eller leg, så ryger en skålfuld ret hurtigt ned.

    Tror bare man skal vente og se, hvis hunden ikke er syg. De har jo dage ligesom os hvor man ikke er særlig sulten. Og omvendt.


Kommentér på:
mistet apetitten :/

Annonce