{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Mishandlet hund :-( {{forumTopicSubject}}

Igår ringede min nabo og sagde hendes søn havde fortalt hende der lå en død hund herude ! Vi gik derned og ganske rigtigt lå der en lille hund - den havde fået brækket alle ben af samt der lå en pote ved siden af den smiley Den havde et reb bundet SÅ fast at der var et helt hul ! Samt den havde fået maven skåret op ! Puuuha

Hvordan kan folk gøre sådan noget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mishandlet hund :-(
  • #1   19. apr 2011 ej hvor frygteligt!!!
    - hvordan kan man være sådan mod et andet levende væsen?? nogle folk er bare underlige!

• #2   19. apr 2011 Føj for den da =(

Er det meldt til politiet?

Åh håber ikke det er meningsløs mishandling... Går altid med et håb om at der ligger en anden forklaring.. Den meningsløse vold mod dyr er simpelthen for grusom =(

• #3   19. apr 2011 Øv smiley Stakkels lille hund. I melder det vel? Så man evt kan finde dem som har gjort det.

• #4   19. apr 2011 Spørger som Niina om det er meldt til politiet.

Sikke forfærdeligt den hund må have haft det.

RIP lille ven

• #5   19. apr 2011 ja det er meldt - de ville ikke gøre noget ved det så ringede til falck som så kontaktede politiet ! Så i dag har ham fra Gram dyrernes beskyttelse hentet den ! Jeg tog nogle billeder som jeg har sendt til ekstrabladet ! Ham fra Gram var bare et svin ! Han behandlede den hund som skidt altså og vi skulle fandme skynde os osv. ellers kørte han fandme igen !

• #6   19. apr 2011 Nej nej nej :´(

• #7   19. apr 2011 Jeg spørger bare. KAN det tænkes at det er ådselædere eller rovdyr der har flået maven op på den og brækket ben osv.? Det kan vel godt være sket efter at hunden er død.

• #8   19. apr 2011 Margit - og bundet et strik fast om maven så der er kæmpe mærker smiley Det er noget et menneske har gjort det der smiley

• #9   19. apr 2011 Jeg ville sende de billeder til DKK også... Og så syntes jeg det lyder vildt at politiet ikke vil tage sig af sagen, dette vil jeg også nævne for DKK....

De går altså en helt delt op i sådanne sager!

• #10   19. apr 2011 Problemet er desværre bare at ham fra Gram var en na* så jeg nåede ikke tage "afslørende" billeder ! Man kan desværre ikke se den som sådan er blevet mishandlet på billederne for nåede ikke at vende den om og sådan ! Så ville han bare køre hvis vi fortsatte !

Skal jeg lægge dem herind ? Eller er det for voldsomt ?

• #11   20. apr 2011 Lille My det med rebet er jeg slet ikke i tvivl om at et menneske står bag. Det er alle de andre skader jeg tænker på. Der er vel ingen der ved om skaderne er påført af mennesker eller dyr. Og om det er sket før eller efter at hunden er død. Og er der virkelig tale om mishandling så skal personen bag også straffes. Hårdt. Jeg mener bare at man måske skal passe på at man ikke ser mishandling alle steder. Hvis du forstår hvad jeg mener.

Kommentér på:
Mishandlet hund :-(

Annonce