{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Go' morgen og Go' fredag ..
  • #1   8. okt 2010 Godmorgen smiley
    Jamen altså, jeg skulle hygge med en veninde i aften og i byen og sådan... I stedet har jeg så lagt mig syg smiley Rigtig øv.

Men god weekend til dig også smiley

• #2   8. okt 2010 Godmorgen - ingen planer udover hygge og skovture med hundene, vejret er fantastisk her hos os endnu :o))
    Rigtig god dag til jer begge og god bedring til dig Rænne :o))

• #3   8. okt 2010 godmorgen smiley idag skal jeg træne og slappe af tror jeg. Og imorgen skal den have fuld ild i byen smiley

• #4   8. okt 2010 Jeg skal udstille i Rostock lørdag og bare slappe godt og grundigt af med hundene søndag :o)

God weekend til jer alle!

• #5   8. okt 2010 godmorgen - endelig blev det fredag! det er bare dejligt! Og heldigt at jeg kun har to timer idag - 8-10 :o) Yes!
    I weekenden står den på at rette matematikafleveringer og forberede skole-hjem samtaler.. Så der kommer ikke til at ske så meget her.. :o(

• #6   8. okt 2010 Janni N: hvad skal du til eksamen i? og pøj pøj :o)

• #7   8. okt 2010 Ulla
    Tak skal du have smiley

Janni
    Uh. Held og lykke! smiley

• #8   8. okt 2010 Godmorgen
    Idag skal jeg på arbejde og så til Fredericia sammen med lille søs i aften.
    Imorgen lørdag skal vi med hundeklubben en tur til vester havet og hygge. Samt til fødselsdag om aftenen
    Søndag skal jeg arbejde i løveparken

• #10   8. okt 2010 godmorgen.

Ikke de store planer, håber at få tid til at fotografere lidt imorgen, hvis vejrudsigten ellers holder

• #11   8. okt 2010 Tillykke Susanne, sikke en dato at blive gift på. Så har man ingen undskyldning for ikke at kunne huske sin bryllupsdag.

Jeg er helt færdig. Har kun sovet få timer, for jeg fik eftervirkninger i nat efter jeg var til en hjernestammeundersøgelse i går. Den måtte desværre afbrydes da jeg fik smerter i hovedet. Så nu skal jeg på den igen en anden dag.

I weekenden skal jeg hygge mig med hundene, for min bedre halvdel er på arbejde begge dage. Men det skal nok blive dejligt. Der skal tages billeder af Biancas tykke, tykke mave og så skal jeg lægge hovedet i blød for at finde navne der begynder med B.

I skrivende stund har jeg bestiller på 3 tæver og 2 hanner, så det ser endnu engang ud til at de kommende hvalpe nok skal få nogle dejlige familier at bo hos.

Ha' en god dag og en fantastisk weekend.

• #13   8. okt 2010 Jeg skal forhåbentlig hente min spritnye Peugeot 207 SW hos bilforhandleren idag!! smiley Og jeg glæder mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I morgen står den på AG-træning med vovserne det meste af dagen...
    Og søndag skal den skæbnesvangre prøve stå: Jeg skal til lydighedsprøve med min cairn - bliver allerede helt nervøs ved at skrive det her......

I den resterende tid kan jeg forhåbentlig nå en løbetur eller to, og så er der ellers studielæsning for resten....

- Og så skal jeg selvfølgelig ræse lidt rundt i min nye bil smiley

• #14   8. okt 2010 Susanne * den slemme DKK snob * - nu er jeg lige nysgerrig - har du "lige" fået job eller har du haft det længe, om jeg må spørge.

• #15   8. okt 2010 Vi skal have børn i denne weekend.... og ellers står den på familiehygge og hundetræning tror jeg :o)
    Lige nu har jeg 3 stk MEGET irriterende hunde, der ikke helt kan forstå at M ikke er stået op endnu :o)

• #16   8. okt 2010 Jeg skal helst have lavet en dansk stil, en matematik aflevering, en biologi rapport og begyndt på en dansk rapport. Så der bliver nok at se til! smiley

• #17   8. okt 2010 Tjah, weekenden må stå på spontanitet denne gang smiley absolut intet er planlagt. Men det er nu også lækkert nok

Kommentér på:
Go' morgen og Go' fredag ..

Annonce