{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kroniske smerter og Influenza
  • #2   20. sep 2010 Uha da ... slet ikke godt !
    God bedring til dig også !!!

Kunne godt bruge noget morfin ?:P Har du?

• #4   20. sep 2010 Jeg tror jeg har feber faktisk ? Ved det ikke helt..
    Har både ipren, panodiler, effexor, saroten, kodimagnyler osv osv.. Men intet af det virker på mig ! typisk ikke ? smiley

• #5   20. sep 2010 Øv bøv, rigtig god bedring til jer begge. Håber virkelig at i snart får det bedre.

Selv er jeg vildt søvnløs, selvom jeg ingen søvn har fået de sidste par lange dage... smiley

• #6   20. sep 2010 jeg har det lidt på samme måde, snot i hele systemet, og ondt i alle led ...
    Mine knæ og hofter gør ondt, mine muskler føles som om jeg har løbet maraton (tror jeg)
    har haft snakket med lægen, det var ikk opmuntrende - det kan ta 2 uger !!!
    Det overlever jeg sku ikk, for så har jeg en uge igen.....

men så må man jo kikke lidt på HG

• #7   20. sep 2010 Puuh, god bedring til jer alle.

I morgen har jeg selv været syg i 14 dage. Dog er det værste med feber og ondt i leddene ovre.

• #8   20. sep 2010 Må jeg have lov til at komme med et lille forslag som jeg selv har prøvet efter et besøg hos en øre-/næse-/halslæge ( havde gået med smerter i kæberne i over en måned og åd tyve panodiler om dagen.......hvilket jeg godt ved man ikke må ). Lægen anbefalede at jeg pustede et par sprøjt Otravin ( næsespray) op i næsen samtidig med at jeg holdt hoved nedad. Selvom det var det sidste jeg overhoved havde lyst til, gjorde jeg det alligevel i et par dage, og så var smerterne væk. God bedring til jer alle.

Kommentér på:
Kroniske smerter og Influenza

Annonce