1.427 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Fede ben! :-/ Fede ben! :-/

Hvem (undskyld mit franske) fa'n i helved har fået den ide, at hvis man bruger str 37 i sko så har man absolut også stankelben??.. Skulle købe mig et par (eller to) støvler i dag og (næsten) alle med lang skærft var for smalle til at jeg endten kunne få dem på eller lyne dem(?). Men det er nok bare mig der har fede ben(?)... Det var meget heldigt jeg havde min sødeste bedste veninde med, så hun kunne berolige mig så jeg ikke gik helt i selv sving over mine åbenbart fede ben(!). Og efter et par timers søgen fandt jeg da heldigvis nogen, og så burde min dag vel være redet... Men nej, hvordan kan man være lykkelig når man ikke kan købe støvler??? ØV!!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fede ben! :-/
  • #1   16. sep 2010 Hmm.. jeg bruger også 37.. men hvad så med sådan en som mig som har for tynde ben? har prøvet sååå mange støvler som sidder fuldstændig løst i skaftet.. det er altså heller ikke fedt!

• #2   16. sep 2010 Loool. Jeg må være perfekt så smiley Jeg passer fint støvlerne smiley Haha. I 37 altså.
    Men det er da træls for jer, at de enten er for store eller små i skaftet..

• #3   16. sep 2010 Skal vi så ikke dele lidt Maria:-)

• #4   16. sep 2010 Og jeg har for korte ben (bruger 35-36) men lange støvler er altid FOR lange, så jeg ikke kan bøje benene. Det burde være ligesom med bukser, at der er flere vidder og benlængder.

• #5   16. sep 2010 Det er meget trist læsning smiley

Fede ben , fy føj da , endnu en af os der IKKE passer til

- EU´S standart for bentykkelse

puha , du går en slem tid i møde , min kære ven

jeg har sloges med ovennævnte problem de sidste 30 år og det er ikke kun støvler jeg ikke kan passe i læggene , det er også hvis

- bukserne har smalle ben

Og for at gøre det hele mere uoverskueligt

- er det ganske enkelt umuligt at følge mode med at have bukserne INDE i støvlerne , for så nupper det nemlig lige det er der af friplads i skaftet.

Nej det er bestemt ikke sjov læsning smiley LOL

• #6   16. sep 2010 Rænne ¤Carpe Diem¤ .: Du er virkelig heldig!! Det kunne jeg også før i tiden, før jeg begyndte at løbe og spille håndbold:-S

• #7   16. sep 2010 Jeg synes, at rigtig mange støvler efterhånden findes i 2 "tykkelser", så måske er der håb forude. Ligesom de endelig har fundet ud af at lave cowboybukser der ikke sidder midt på læggen efter første vask og bluser med mere end 3/4 ærme smiley

• #8   16. sep 2010 Miemiv- Night Creatures' Nightmare L: God ide:-) Set nogen i produktion straks og jeg lover jeg kun handler dine sko/støvler:-D

• #9   16. sep 2010 Laila - joo meget gerne! *G* og en anden ting... jeg er kun 159 høj.. dvs INGEN bukser i verden passer... de SKAL lægges op.. ihhhh :(.. god brokke tråd egenlig :))

• #10   16. sep 2010 Bertil
    Du burde da være over de problemer. Har du ikke alligevel nået en alder, hvor man kun går i nylonstrømpebukser, knælang plisseret nederdel og praktiske ecco-sko? smiley

• #11   16. sep 2010 Jeg bruger 39 og kan heller ikke rigtig finde støvler - med mindre jeg vil betale en halv bondegård for dem! Så jeg må nøjes med dem med lavere skaft...

Meeeeen jeg er ikke en af de piger som bliver ulykkelig uden et par lange støvler smiley

• #12   16. sep 2010 - Maria -: I know how U fell.... Jeg er 161!

• #13   16. sep 2010 Jeg kan ofte heller ikke passe skaftet på støvler...vi kvinder er åbenbart mere muskuløse og veltrænede end producenterne tror ;P

• #14   16. sep 2010 Løsningen er at sige det til ekspedienten :O) For da jeg fandt nogle fede støvler for laaaaang tid siden fik jeg dem udblokket (så mine fede ben kunne være i dem).

Så prøv at spørg i butikken om der er mulighed for at få dem udblokket (kan man vidst kun med læderstøvler)

• #15   16. sep 2010 Mine ben er for tynde til de fleste støvler! :o(( Dét er sandelig ikke bedre.. Øvs!

• #16   16. sep 2010 Marianne og Jens H

Du har så evigt ret , hvis vi kigger på dåbsattesten , men nu er det jo sådan at :

- jeg er noget umoden af aldere og er tidligere blevet bedømt i skolen til at være ;

- ikke alderssvarende med sine elevkammerater ( det var i femte )

og langt ind i tyverne måtte jeg vise kørekort når jeg skulle i byen med veninderne smiley
    Og nogenlunde samtidig , en aften ringede det på døren og udenfor var der nogle unge mennesker der solgte blomster til deres spejderhytte og de spurgte så , da jeg åbnede

- tror du , din mor vil købe en blomst ??

Så selvom det er mange år siden , hænger jeg stadig fast i denne opfattelses af min alder smiley

Om små 5-10 år vil det nok blive rigtig pinligt , når rynkerne sætter ind , håret gråner og tænderne ikke længere sidder fast i munden , men hopper op og ned samtidig med jeg prøver at tale hiphopslang med de unge og efterlader mig et nøjagtigt aftryk at en Tena-lady på stolen når jeg rejser mig for at gå hjem iført min Fakefur tigerpels og overknee støvler med slingtaske.
    Og jeg så stadig ikke har fattet er jeg er på vej mod de

60 ÅR OG PENSIONEN LOL

Håber og beder til at mine sønner stopper mig inden det kommer så langt ud

• #17   16. sep 2010 Jeg har det omvendte problem! Alle støvlet sidder som om mine ben burdte være dobbelt så tykke! Jeg er begyndt at sy læddersnor i bag på mine overknee støvler, ellers ser det fuldstændigt åndsvagt ud!
    Jeg er så 178 så bukserne er IKKE for lange!! Nærmere omvendt

• #18   16. sep 2010 Det er sjædent jeg overhovedet kan bruge støvler, jeg er nemlig platfodet på den ene fod, så jeg skal altid have sko med svang i (det er sjældent der er det), og uden skoen ikke ligner noget katten har slebt med ind. smiley

• #19   16. sep 2010 Bertil
    Hvis du har opdraget dine sønner ordentligt, så siger de ikke et kvæk, men fryder sig over, at deres mor vil springe op og falde ned på konventionerne og bare nyde livet. Yo! smiley

• #20   16. sep 2010 Ret sødt forresten med spejderne, der spurgte efter din mor smiley

• #21   16. sep 2010 Tja, jeg fatter så ikke, hvorfor det er, at producenterne går ud fra at store fødder= fede ben! Jeg kan altid have skaftet på to gange! Og de bliver nemlig større med størrelserne

• #22   16. sep 2010 Julie P: Ja, det var også det der undrede mig. For prøvede den samme støvle i str. 39 og der passede den fint, hvis man så bort fra, at den var to størrelser for store:-/

• #23   16. sep 2010 Jeg har svømmer-lægmuskler, så jeg er også med i fede-bensklubben. smiley
    Mit problem i denne uge er gummistøvler. Argh frustrationer!!!

• #24   16. sep 2010 Jeg havde faktisk store problemer med ridestøvler. 160 cm lav, str 36, så var de ultra tynde i skaftet - og for lange, så jeg måtte smørre smørre fugte o.s.v. så de sank lidt ned, og så en slids med snørrer på bag-/ydersiden. Faktisk synd med flotte dyre støvler, som aligevel holdt i 20 år.

• #25   16. sep 2010 Der findes jo flere mærker der har forskellig skaftvider, fx. "For Dasia"

• #26   16. sep 2010 Anne Julie - Ja hvis man har mange penge kan man sikkert få mere forskelligt.

• #27   16. sep 2010 Det kommer jo an på hvad man mener med "mange penge" . Jeg gav under 1000kr for mine.

• #28   16. sep 2010 Anne Julie : Ja jeg har det bare sdan at hvis jeg skal give over 500 for sko/støvler, skal de mindst kunne holde i 3-4 år, så hvis de er meget modeprægede og kun er smarte 1 sæsson, må de ikke koste ret meget.

Iøvrigt kan jeg heller ikke købe på nettet da jeg ikke har betalingskort.

Kommentér på:
Fede ben! :-/

Annonce