984 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Glædelig jul, men pas på den fede mad! Glædelig jul, men pas på den fede mad!

Hej alle

Ville lige ønske jer en rigtig glædelig jul, og minde jer om at passe på med at give hundene for meget fed mad i aften.
På mit arbejde har vi allerede fået den første hund ind med akut pancreatitis, og det har ikke en gang været juleaften endnu!!

Min hund får nøjagtigt hvad han plejer, og så har jeg købt et ben til ham han kan få når vi andre skal pakke gaver op. Ingen flæskesteg og sovs til ham:)

Glædelig jul allesammen:)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glædelig jul, men pas på den fede mad!
  • #1   24. dec 2010 Ja, man kan sagtens give lidt magert kød, og jeg skal da heller ikke bestemme om jeres hunde skal have julemad:)

Men syntes det er vigtigt at man lige tænker over det, og hvis man syntes de absolut skal have noget, så giv det med måde...

• #2   24. dec 2010 Rå lammeribben til vapsen her. smiley

• #3   24. dec 2010 Giver aldrig vores Golden Retriever "menneske'mad"..

• #4   24. dec 2010 Vores er vantil lidt af hvert smiley Men har pakket hans eget foder med ned smiley For han skal ikke have ret meget af maden smiley

• #5   24. dec 2010 Bella får hendes hundemad ..

Min fars franske er med til juleaften og han får heller ikke andet .. Han prutter noget så grumt, hvis han får menneskemad .. Og så gider vi ikke risikere at han kaster op ..

• #6   25. dec 2010 Mine har smagt på det hele i aften- and, flæskesteg, sovs og kartofler,,men de er så også vant til at få lidt af hvert,,forleden var det mørbradgryde og dagen før det, stegt flæsk og persillesovs.
    De får deres daglige kanongo'e tørkost og så suplerer jeg gerne med hvad der nu er tilovers af det vi andre har fået,,og de får (7-9-13) aldrig dårlig mave af det :o)

Men jeg er slet ikke i tvivl om at de kan blive enormt syge af lige pludselig at få den fede julemad f.eks, hvis det er helt nyt for deres system,,som f.eks. et brat foderskifte eller pludselig at få en stor fed knogle.

Så jeg synes det er kanongodt at du advarer om det :o)

• #7   25. dec 2010 Mine har fastedag i dag. Måske lidt ondt, men de ved jo ikke det er jul. Og jeg er på arbejde, så imorgen hygger vi igennem med nogen gode ben :o)

• #8   25. dec 2010 Kia og Djaxa (katten) fik begge and og steg og de er vant til lidt af hvert så ingen problemer der :o) Kia kan ikke lide kartofler i nogen form og uden kartofler får hun ingen sovs :o)

Kommentér på:
Glædelig jul, men pas på den fede mad!

Annonce