{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Bedste mærke indenfor kompakt kamera {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter et kompakt digitalkamera, men er lidt på bar bund med hvilket et det skal være.

Jeg har i forvejen et canon spejlrefleks som jeg er fuldt ud tilfreds med, men ved ikke om det kompakte også skal være fra Canon eftersom jeg ikke ved hvor gode de er.

Der skal være mindst 10 mp.
Det skal kunne zoome sådan rimeligt.
Det skal kunne tage gode gruppebilleder.
Skal kunne optage HD-video.

Jeg har kigget lidt på disse to:

http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/IXUS/IXUS_1000_HS/

(link fjernet)

Hvad siger I?

I må også godt komme med forslag til andre mærker som I synes er gode smiley

På forhånd tak smiley

/Trine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste mærke indenfor kompakt kamera
  • #1   28. aug 2010 Jeg har haft et nikon kompakt-kamera, og sådan et køber jeg ikke igen. Der var mange ting jeg ikke var begejstret for, bl.a. var det praktisk talt umuligt at tage et billede i bevægelse, selv når vejret var super og alle forhold var i orden.
    -mærket som sådan har jeg ellers ikke noget imod, men deres kompaktkameraer køber jeg ikke.

Min far har et canon ixus (lidt ældre end de to du linker til), og det har gjort det super i nogen år efterhånden.

Jeg kender ikke lige de to modeller du linker til her, men udfra det skrevne ville jeg vælge det første -en af de ting jeg altid ærgrer mig over når jeg tager billeder med kompaktkamera, er at man slrig kan komme "tæt nok på", og med 10 x optisk zoom, skulle det jo kunne lade sig gøre:o)

• #2   28. aug 2010 Jeg har altid været glad for Olympus UZ kameraer

• #3   28. aug 2010 Jeg har et canon ixus 100 is og det jeg fuldt ud tilfreds med. Så vil tro de 2 kameraer du har kigget på er rigtig gode

• #4   28. aug 2010 Jeg har både Canon Eos 400D (uden cam) og 550D + et Ixus med cam
    Alle fungerer upåklageligt.
    Fantastiske billeder og rigtig mange muligheder.
    Kan især anbefale 550D

• #5   28. aug 2010 Jeg har et Fuji FinePix A800 og det er jeg rigtig glad for. Det tager kanon gode billeder med 8,3 MP. Det er et godt alternativt til mit Canon Eos, som jeg ikke altid gider slæbe med....

Kommentér på:
Bedste mærke indenfor kompakt kamera

Annonce