{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børn, hvornår??
  • #1   1. jul 2010 Velkommen i klubben - er lige blevet 27 og har bestemt ikke travlt smiley

• #2   1. jul 2010 Ingen børn og heller ikke nogen trang endnu! Jeg bliver 25 år sidst på året og regner bestemt ikke med børn de næste par år.

Jeg har også fået smidt i hovedet af mit svigermonster at der er noget galt med mig, fordi jeg ikke har lyst til børn endnu.
    Du skal bare lukke af, når folk siger sådan noget!

• #3   1. jul 2010 1. brn - 20 år
    2. barn - 26 år
    3. barn - 28 år
    4. barn - 31 år
    5. barn - 34 år

• #4   1. jul 2010 Bliver 25år om 14 dage og vi har forsøgt i 3år uden held.

Man kan jo ikke sige at det har noget med alder at gøre, hvornår man er klar til at stifte familie.

• #7   1. jul 2010 Jamen, man kan jo ikke sige hvornår man skal have børn smiley - når man er klar og sikker på sit valg.. klar til at droppe evig fest (mener hver eneste weekend osv) og klar til at falde "ned på jorden" c'',)

Jeg fik Magnus da jeg var 19 (; og vil rigtig rigtig gerne have nr 2 inden for ikke så lang tid smiley

• #9   1. jul 2010 jeg er 27, ingen børn og har slet ikke travlt. Har det fint med 'lånebørn' og hundene til hverdag. Min mor var 26 da hun fik mig. Men er det ikke noget man brændende ønsker synes jeg man skal lade vær. Hvis du forstår?

• #10   1. jul 2010 Jeg fandt ud af her for lidt over 1 mdr siden at jeg ventede mig.... Vi har været sammen i 7 år og er 26 år han bliver snart 27...
    Men jeg havde først set mig få børn om 1 år eller 2.... Ville gerne ha haft et hus først, men nu gik det bare ikke sådan...

• #11   1. jul 2010 jeg var 32år næsten 33år, og vi havde været sammen i 7år,vi prøvede kun i 3 mrd,da der var gevinst.vent til i er rigtig klar.tiden uden børn kommer jo ikke lige igen,det er en glæde at ha børn, men jeg er glad for at min kom så sent,jeg havde masser af tid til mine dyr da jeg var ung,og har nu brugt mange år på min datter,nu er hun 11år og tid til dyrene kommer fint tilbage,det er skønt.nu har vi lige købt hest igen,efter 10år uden.vi rider begge 2 nu.

• #12   1. jul 2010 Jamen egentlig er jeg klar til børn og klar til at giveafkald på diverse ting, har uddannelse og alt er fint.. Meen jeg ved sgu ikke nogle dage vil jeg gerne have børn og andre dage går jeg i koma over tanken....

• #13   1. jul 2010 Basseboy, det er helt naturligt (: sådan havde jeg det også da vi tog beslutningen.

• #14   1. jul 2010 børn er et kæmpe ansvar og et kæmpe arbejde.
    de er der altid,du kan ikke lægge dem væk,hvis du skal noget.men de er også en kæmpe glæde.
    jeg er så glad for jeg fik den tid jeg fik,med mine hunde og hestene og vennerne på rideskolen før jeg fik min datter,den tid kommer aldrig igen.det var en skøn tid.
    tiden med min datter er også rigtig skøn,men helt anderledes.

• #15   1. jul 2010 Fik mit første barn da jeg var 23 år og nr 2 da jeg var 25.....havde altid sagt at jeg ville have mit første barn inden jeg blev 25 år.
    Jeg fik mine børn mens jeg var ung og havde en anden energi end jeg har nu som 39 år.
    Jeg har 2 børn med verdens skønneste mand og når vores børn flytter hjemmefra kan vi nyde vores anden ungdom sammen igen. :))

• #16   1. jul 2010 Jeg var ved...1. barn 21 år - 2. barn 22 år - 3. barn 24 år - 4 barn 28 år

• #17   1. jul 2010 jeg var 23 og 25 da jeg fik mine ...

• #18   1. jul 2010 Min første blev født da jeg var 25 år og den næste og sidste da jeg var 28. Jeg har siden teenage årene sagt, at jeg skulle have alle mine børn inden jeg blev 30 og det havde jeg!!! Jeg har godt nok plaget om en efternøgler ( den yngste er nu 9) men er glad for manden ikke ville den dag idag. Jeg er stadig ung og har et liv igen :-))) Børn er dejlige, men det er da hårdt mens de er små....

• #19   1. jul 2010 jeg var lige blevet 23 da jeg fik min datter, nu når jeg lige at blive 26 inden jeg for nr 2.. Ingen af dem er planlagte, jeg er blevet gravid på p piller, og inden jeg var gravid med den første var jeg sikker på jeg ikke skulle have børn. Min kæreste og jeg har været sammen i 7 år og bor i et stort rækkehus.. Vi gik ikke rigtig i byen inden vi fik den første og gør det stadig heller ikke.. Vores venner har ikke børn, og er alle sammen ofte ude og reje, vi ser sådan her på det, når vi er oppe omkring de 35, kunne vi også tage på ferie alene uden børn, og stadig nyde livet.. Jeg tror at selv om man prøver at planlægge hvornår man vil have børn, kan man stadig blive forbavset over hvilke ansvar, og hvad man må give afkald på..

• #20   1. jul 2010 Når jeg læser jeg indlæg er jeg egentlig glad for, at jeg endnu ikke har børn. Min mor bliver ved med at nævne at det jo ikke bliver lettere at få børn med alderen.
    -Men det er jo et problem jeg ikke kan sige om jeg får, men det kunne jeg jo også have haft, hvis jeg ville have haft børn for 3 år siden eks.

jeg vil gerne have børn inden jeg er 30, men der er jo også stadig noget tid at løbe på (og kan også godt nå, at ændre mening) ;o)

• #21   1. jul 2010 Jeg tror aldrig man bliver decideret klar til at få børn, men jeg tror, at man på et tidspunkt når til et stadie i ens liv, hvor ''miljøet'' er gunstigt og der er pladsen og overskuddet, hvor man så vælger at kaste sig ud i det.
    Men jeg tror aldrig man med 100% sikkerhed kan sige at NU er det helt perfekte tidspunkt.

Jeg har en teori (som naturligvis ikke altid holder stik) om, at hvis man er vokset op i en familie med mange børn, så vil man også hurtigere få lysten til selv at stifte familie, og omvendt.

Jeg har personligt ingen planer om at få børn - overhovedet, og det har min kæreste heller ikke.
    For mig munder det nok ud i, at jeg kommer fra en lille og mere eller mindre børnefri familie, hvor jeg, mens jeg voksede op, altid var den yngste. smiley

• #22   1. jul 2010 Ja, jeg nåede aldrig at blive klar til at få børn. Nu er jeg blevet for gammel, og skal ikke længere tænke over det. smiley

• #24   1. jul 2010 Nu er jeg godt nok "kun" 20.. Men jeg har i hvert fald ikke tænkt mig børn, før jeg en dag virkelig drømmer om det..

Har altid brugt "ordsproget": "Hvis der er den mindste tvivl, så er det nærmere et nej"..

Men der er da mange der først får børn i 30'erne..

Som alle andre siger, der er jo ikke nogen alder for hvornår man skal have børn.. vi er alle forskellige, og er klar til de forskellige ting i livet på hver sin måde og på hver sin tid..

Men hvis det var mig der var dig, ville jeg ikke vælge at få børn lige nu - og det er pga. det du skriver med de dage du har...

• #25   1. jul 2010 Det er jo meget forskelligt hvornår man skal tænke børn smiley
    Jeg er 20 år og min kæreste er 23 år og vi har været sammen i lidt over 2 år. Han skal ind på politiskolen og jeg skal i gang med brandmandsuddannelsen nu her, så det bliver hvertfald ikke før JEG hvertfald er færdig med min uddannelse, når vi har sparet penge sammen og har styr på økonomi, bolig osv..
    Også er jeg af den gamle type - jeg skal giftes før jeg skal have børn . så det kommer også an på om kæresten har tænkt sig at komme på knæ indenfor de næste 2-4 år smiley Haha

• #26   1. jul 2010 Jeg er 25 og har ingen planer om børn i nærmeste fremtid. Men føler ofte at jeg er sent ude, fordi mine søstre fik deres ret tidligt. Min ældste søster fik sit første som 14 årig og min anden søster som 19 årig.

Men uanset hvad folk forventer, så er børn ikke en del af mine planer nu.

• #27   1. jul 2010 Jeg bliver 25. og har en datter på 7 mdr.

• #28   1. jul 2010 Danielle -

Det er "lidt sjovt", men det er i mine familie har min mor og hende søster fået børn tidligt. Ingen af os fætre og kusiner har børn endnu.
    Kan lige prøve at stille det op. Min mor har 3 andre søskende.
    Ældst er K. Hun fik Mikkel, som 19 årige, Lars som 21/22 årige og Hanne som 26 årige. Mikkel er i dag 32, Lars 30 år og Hanne 25 år - ingen af dem har børn eller planer om det!
    Så er der min mor's bror, som har to børn - den ene, som er min kusine, snakker jeg med. Hun er 26 år og heller ikke nogn børn,
    Min mor¨s sidste søster har dog valgt ikke at få børn.
    Min egen mor fik mig om 19årige, min lillebror B som 21 årige og min lillebror J som 28 årige.
    Jeg er 24 år, B er snart 22 år og J er 15 år.
    Dvs at vi er en fætre-kusine folk i alderen fra 15-32 år og ingen af os har børn og vi er børn af forældre, der har fået os tidligt. Synes at det er ret utroligt at ingen af os har fået børn :oO

• #29   1. jul 2010 Jeg var 34 da jeg fik min søn (fyldt 35 år 3 mdr. efter) og da havde min x og jeg været sammen i næsten 9 år - boet sammen i ca 8 år.

• #30   2. jul 2010 Jeg var 19 da jeg fik mit første (og desværre eneste) barn. Og som andre siger tror jeg aldrig man kan blive 100% klar til det. Man har jo ikke prøvet det før og ved derfor ikke hvad det helt præcist indebærer. Så spring ud i det hvis begge parter har lyst. Men ikke fordi at familien mener at det er på tide.

Kommentér på:
Børn, hvornår??

Annonce