613 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

SøndagsTråd:o) SøndagsTråd:o)

Århh ja, efter de heftige debatter der kører pt synes jeg da lige vi skulle have en lille søndagstråd:o)

Har I haft en god weekend, og hvad laver I sådan en søndag aften?

Jeg har arbejdet hele weekenden, også har Diva fået en ny legekammerat:o) det er jo altid skønt..
Meen idag ligger jeg så hjemme under dynen, forbrændt og med forstoppelse.. JUHUU en feed søndag!!
Meen så er det heldigt at hundetræningen starter i næste uge, håber bare maven er i orden til den tid:o)

God aften til jer alle:o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SøndagsTråd:o)
  • #1   11. apr 2010 Sidder og slapper af og se ldit tv mens hundene sover smiley

Og så har jeg fået lyst til pandekager.. uuuhmm.. smiley

• #2   11. apr 2010 Sidder og skriver Media Ethnographic Methods eksamensopgave. Skal have taget mig sammen til at lave en demografisk analyse og komme i gang med at udvælge og kritisere forskellige etnologiske og psykologiske metodologier til mit bachelorprojekt - til i morgen... Spændende spændende.

• #3   11. apr 2010 Vi campere hver weekend undtagen i den allerhårdeste vinter.

Så vi har været sammen med alle vores camping venner og hygget i den kolde luft.
    Sidder nu med dyne og slapper af , jeg har heldigvis en ekstra fridag imorgen smiley

• #4   11. apr 2010 Jamen efter dagen igår, har jeg i dag været hos hesten i 5 timer bare for at pleje mig selv, vasket tøj og ligget på min sofa med min dejlige dyne... Nu går jeg i seng for skal på arbejde i morgen og øv hvor jeg ikke magter det lige nu..

• #5   11. apr 2010 Jeg har været i sommerhus i går og i dag var vi i skoven... Og film på divaen smiley Morris er blevet ordnet i pelsen og er godt træt nu !

Alt i alt en dejlig weekend !!!

• #6   11. apr 2010 Mega god weekend. Har tilbragt den på Island - sikken en helt fantastisk ø. Men i morgen går turen hjem igen:) Er man lidt forskruet hvis man savner sin hund mere end sin kæreste? :0)

• #7   11. apr 2010 Siri ;

nej da , det helt normalt GG

• #8   11. apr 2010 Ihh lyder til I har haft nogle gode dage, På nær Frk sjørslev og natasja:-(

Siri: NEJ!! det ville jeg os gøre:o)

• #9   11. apr 2010 Nå okay - godt det ikke kun er mig:0)

• #10   11. apr 2010 har besøg af en helt vildt irriterende veninde som ikke gider skride hjem -- drengene er ude lige nu og aften hygge.

jeg har haft 48 timers vagt siden fredag og kom hjem her til morgen - dagen er gået med tøjvask og oprydning

• #11   11. apr 2010 Vi har haft en fantastisk weekend smiley Hele dagen igår blev brugt på fiskeri sammen med min far og lillebror. Selvfølgelig var Nala med ved åen hvor hun rendte fri hele dagen og nød det dejlige vejr. Det bedste af det hele var dog at min lillebror som indtil nu har været lidt bange for Nala (han kan ikke lide hunde) brugte minimum 2 timer på at træne med hende, og nøøøøj hvor de hyggede sig smiley Han havde faktisk slet ikke tid til at fiske, han ville hellere rende rundt med Nala (han er 15 smiley )
    Så nu håber jeg bare at deres forhold udvikler sig, for hun har fra starten af bare elsket ham overalt på jorden.

I dag har vi bare været i haven herhjemme og gjort den forårsklar, både kæresten, Nala og katten rendte rundt sammen med mig derude. (ja jeg har en underlig kat der kun tør at være ude når vi er med den smiley )

• #13   11. apr 2010 Siri

Nej, hvor dejligt. Har det bare været ferie eller hvad?

• #14   11. apr 2010 vi har fået ordnet det sidste i vores nye hus,tømt kasser osv ,så nu der klar til vi får parabol op imorgen,og så har vi været på skov ture vi bor lige ved skoven nu det så skønt ja og 5 min fra parken med søen det ligesom at få et helt nyt liver stadig rundt på gulvet over at jeg vi pludselig er ejer af sit eget hus,yder nok skørt for jer der er vant til at have hus, men jeg har aldrig prøvet at eje mit eget så er bare så lykkelig så skøøn weekend her.

• #15   11. apr 2010 Søster.. det er i virkeligheden arbejde. Skal tage billeder til en rejseartikel... men må nok indrømme at det mest har været ferie:) Og det er bare absolut ikke sidste gang jeg er her. Bliver nødt til at tage en tur herop igen og hente en lille hest med hjem snart!

• #16   11. apr 2010 Christina: Hold da K***!! Dit indlæg var jeg da vist sprunget let og elefant henover.. det må du undskylde.. nej det kan SLET ikke ha været særlig rart:-( Æv for den da!!

Kommentér på:
SøndagsTråd:o)

Annonce