{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Katte og tænder? {{forumTopicSubject}}

Ja, lidt OT fra mig her til aften..

Mitte (hittekillingen som Rotterne fandt i sommers hvis nogen husker ham) var inde og blive kastreret i dag.
Han fik den store omgang, med chip, tusse, vaccine og grundigt eftertjek. Især tjek af munden da han har haft dårlig ånde..

De fandt intet galt i munden, der kunne være anledning til ånden, men han har lidt rødt tandkød i den ene side, og det lader til at han har tendens til det.. Så jeg har fået en TANDBØRSTE og TANDPASTA med!.. smiley
Jeg har stor hund, og har altså aldrig skænket den slags til dyr en tanke..

min hund får jo ben og den slags som hjælper med at passe tænderne, men findes der den slags alternativer til katte?
Regner med at han skal køre delvis på barf og delvis på tørt ligesom hunden, men det er jo svært at finde hele ben som det lille kræ kan spise..
Har nogle af jer erfaring med den slags??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte og tænder?
  • #1   15. dec 2009 Natascha,
    det må jeg prøve at finde så..

Jeg tror heller ikke han bliver glad for tandpastaen. Han er lidt som en lille rottweiler, og siger til hvis han ikke gider det jeg beder ham om smiley Har aldrig haft så flabet en kat..

Det bekymrer mig bare en del at hans tandkød allerede volder problemer. Dog krydser jeg lidt fingre for at det til dels skyldes at hans tænder stadig er så nye.. Det er jo ikke længe siden han skiftede dem..

• #2   15. dec 2009 hvad fodrer du ham med - dåsemad eller tørfoder?

Kommentér på:
Katte og tænder?

Annonce