Trodsalder-katte {{forumTopicSubject}}
Har på ingen måde forstand på katte, andet end den smule jeg har læst mig til, da vi lige fik den lille killing indenfor dørene...
Kommer katte også i trodsalderen? Synes alle de ting han var lynhurtig til at lære, at han ikke måtte, de er ved at vende tilbage... rende rundt på køkkenbordet, lege at jeg er et levende klatretræ, være efter hundens hale og ører og ellers bide, når han lige lyster.... Han ser virkelig ud til at tænke "fuck jer allesammen"...
Han er i gang med at tabe tænder, og ved ikke om det gør ondt - og aner ikke hvad jeg kan gøre ved det i så fald...
synes bare det minder så meget om hunden, der jo var så snuttet og lærenem de første måneder, indtil en dag, hvor hjernen kortsluttede, hun blev en pestilens, og måtte lære alt forfra. Er det også sådan med katte?
jul 2008
Følger: 78 Følgere: 70 Hunde: 3 Emner: 99 Svar: 1.287
Det klør en del når de skifter tænder, derfor er han nok vild med at bide:)
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
Yup... Glemte jo lige at skrive det med, at han er overdrevet kærlig og killingeagtig - sutter på mig og "træder vande", når han ikke lige er ulidelig...
Ja... må starte forfra så...
jul 2008
Følger: 78 Følgere: 70 Hunde: 3 Emner: 99 Svar: 1.287
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Har aldrig oplevet en killing som ham
Om aftenen får han nogle flip og styrter rundt i hele huset og sofaen, og "glemmer" at man IKKE må sætte af på mor!.. Forleden pissede han endda i min seng, hvilket han bestemt ikke har gjort de forrige par uger.. Dåmme mis..
Mine forældres katte kommer også i "løb" et par dage i foråret, selvom hun er steriliseret og har været det i maaaange år..
Trodsalder-katte