{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

2 årig alene i regnen i ble og t-shirt {{forumTopicSubject}}

Nej nej nej hvor var jeg lige ved at tude her til aften !!!

Var ovre og grille sammen med et par andre her på vejen. Og snakken falder på et socialt tilfælde der har en datter på 2 år - Hun bor i de samme rækkehuse som vi bor i..

I forrige uge hvor regnen VÆLTEDE ned og det blæste ad H til , havde underboen til den her kvinde på ca 26-27 år, fundet kvindens datter gående ALENE ude i regnen kun i ble og en tynd lille bluse. Hun kom gående med hunden ( En STOR 1 årig hund ) i snor...
Underboen havde spurgt hvad pigen dog lavede udenfor og pigen havde svaret at hun var ude og gå med hunden fordi at mor sov...............................................................................................................

En lille pige på 2 år ......................... Tænk det lille menneske gik der helt alene fordi at hendes fucking taberdrankermor ligger og sover rusen ud..
Naboerne fortalte så at hun også ligger og knalder med alle mulige mænd med vinduerne vidt åbne og det går ikke stille for sig. MENS den lille pige er hjemme og vågen.

Underboen havde kontaktet myndighederne, men pigen er der stadig..

Det er slet ikke til at holde ud at tænke på.. Den stakkels lille skæbne er ødelagt allerede nu...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 årig alene i regnen i ble og t-shirt
  • #1   23. jun 2009 Ja, det er sg* rigtignok lige til at tude over...stakkels lille pige !!

• #2   23. jun 2009 Stakkels stakkels barn :o(
    Håber snart der bliver gjort noget ved det!

• #3   23. jun 2009 Åh nej, det er da ikke til at bære smiley Jeg håber virkelig, at myndighederne vågner op MEGET hurtigt og tager hånd om den stakkels lille pige. Det gør virkelig ondt at høre om sådan noget. Og du har ret, det lille menneske har allerede oplevet alt for meget...

• #4   23. jun 2009 ej ved du hvad . kan slet ik klare sådan noget .
    hvorfor er den lille pige ikke fjernet?

• #5   23. jun 2009 Prøv at se dette link.....

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=330826

• #6   23. jun 2009 Stakkels lille pige! /: ..
    Nogen gange skal der desværre bare rigtig meget til før at myndighederne gør noget /:

• #7   23. jun 2009 Åh nej da....det bette pus :o(

• #8   23. jun 2009 Her er en lille fyr der også lufter hund i en tidlig alder
    http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1185368.ece

• #9   23. jun 2009 Hvor er det synd og forfærdeligt smiley
    Stakkels lille pige.. Tænker på hvordan hun kom ind i huset igen? Og om det var hende selv som ville lufte hunden fordi hun måske syntes det var synd.

• #10   24. jun 2009 Håber både pigen og moren får den hjælp de behøver! smiley

• #11   24. jun 2009 Ginne, du har ret - moren har jo også brug for hjælp!

• #12   24. jun 2009 Det kan jo være svært at skille fakta og sladder, men hvis det virkelig er sådan tingene hænger sammen, så har i faktisk pligt til at anmelde det!
    Det vil også virke stærkere, hvis i er flere, der anmelder...

• #13   24. jun 2009 pPPPFFFF

• #14   24. jun 2009 Er ved at tude hver gang jeg tænker på det. Har nok også meget at gøre med at jeg selv har et barn på lige samme alder...

Og der er godtnok forskel på at forældre tror at ens barn sover trygt i deres aflåste hus - Og en drankermor der er gået kold eller bare er træt og ligeglad med hvad datteren så ellers laver ...

Jeg kender moren fra for snart 10 år siden hvor hun også bare totalt drukmås og der var hun kun lige omkring 20 år +/- ...
    Men det er så langt ude med dem. Der kommer alle mulige mænd og jeg har hørt at hun har stået og råbt og skreget af kæresten i en brandert ude på vores fælles parkeringsplads.
    Underboen har oplevet at hunden har stået og pisset ned på hendes havebord oppe fra terassen fordi at der blev den "luftet" ..
    + at en af hendes mænd har smadret den nedre del af glashoveddøren og det har stået og været smadret i 14 dage uden at glasset overhovedet blev fjernet fra jorden eller fra døren.. Hunden har stået og stukket hovedet ud af det smadrede glas..

Det er så frygteligt synd for den lille pige og moren er jo bare et produkt af at hun selv har haft samme barndom. Men derfor må man godt prøve at bruge sine resterende 2 hjerneceller og kigge på sit barn og tænke om hun skal igennem det samme helvede som man selv har været smiley

• #15   24. jun 2009 Så håber jeg da, at du også anmelder det!
    Så mor og datter kan få hjælp.

• #16   26. jun 2009 Det er desvrre ikke nok at én person kontaker myndighederne, alle med kendskab til tilfældet af omsorgssvigt SKAL indberette det... I så grotesk et tilfælde som dette, vil pigen med stor samndsynlighed blive tvangsfjernet og anbragt udenfor hjemmet - enten på døgninstitution eller i en familiepleje.
    Jeg har arbejdet på en døginstitution for sådan børn og der skal VIRKELIG MEGET til før kommunen tager der alvorligt, så jeg vil opfodre jer andre til også at melde dette tilfælde af omsorgssvigt...

• #17   26. jun 2009 Skal jeg melde det selvom at jeg bare har fået det fortalt og ikke engang kan detaljerne og dagen det skete på ?
    Ville bare føle mig lidt halvhjertet og kejlet ved at ringe og fortælle en halv historie om noget jeg har hørt når jeg ved at hende der fandt pigen hár kontaktet kommunen..
    Ikke at jeg ikke ville gøre det, tror bare ikke at jeg vil få noget ud af at ringe og fortælle noget som jeg har hørt en fortælle at hun har hørt...

• #18   26. jun 2009 Du kan da fortælle om de andre forhold som du kender til...

• #19   26. jun 2009 Wilhelmina -
    Jeg synes bare ikke at det at ha' set et 'par' stå og råbe ad hinanden på parkeringspladsen og så en smadret hoveddør er grund nok til at kontakte myndighederne.. ( At jeg så har fået en masse andre ting at vide om hvad der forgår , vil jeg stadig kategorisere som rygter - selvom at jeg ved at de passer pga hende der har fortalt det har stor troværdighed )

• #20   3. jul 2009 Så, nu er hunden blevet hentet af 2 politimænd og en fra dyrenes beskyttelse..
    Igår havde hunden været alene i den MEGET varme lejlighed i 2 dage og nu havde naboen ( hende jeg snakker med og som arbejder på boligforeningen ) fået nok og ringede til politiet og sagde at kom de ikke og tog sig af det så ville hun gå hen og sparke døren ind og selv tage sig af det..
    Og da politiet indså at hun rent faktisk mente det, måtte de rykke ud.
    Kvinden blev ringet op og fik at vide at kom hun ikke hjem så kom låsesmeden og regningen endte i hendes postkasse.
    10 minutter efter kom kvinden hjem og hunden blev fjernet under store protester.....

Så mangler vi bare barnet.......

Kommentér på:
2 årig alene i regnen i ble og t-shirt

Annonce