477 visninger
|
Oprettet:
alene hjemme træning {{forumTopicSubject}}
Det enme har sikkert været oppe en del, men jeg vil gerne gøre min snart 2 årig tæve, vant til at være alene hjemme. Har i nogle forslag til hva jeg kan gøre??
Hilsen Jannika Og Gucci-Pigen
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
Har den aldrig været vant til det??
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 51 Hunde: 2 Emner: 50 Svar: 205
Jeg har hørt man skal ha dem der, hvor, man hygger sig med hunden, og de er i køkkenet, computer rummet, en stor gang, og et bryggers, og com. rummet, hygger vi oftes i!!! sååå...
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 603
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=49954
apr 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 81 Svar: 2.130
Men start stille og roligt, gå lidt fra hende og husk at køre hende træt inden du går fra hende. Giv hende eventuelt noget at tygge/lege(som hun virkelig elsker) med mens hun er alene, i hvertfald til at starte med.
Du kan eventuelt også sprede nogle godbidder/mad ud på gulvet så hun har noget at beskæftige sig med.
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.514
Jeg bruger samme måde, når jeg skal ud med skraldespanden- der tar 2 sek, som jeg gør når jeg går i længere tid.
Det har virket for alle mine hunde, og der er aldrig nogen af dem der har bidt noget i stykker. Heller ikke min amstaff, der er ellers er kendt for en race der kan finde på at bide ALT i stykker. De ved at selv om jeg forsvinder, så kommer jeg igen....
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 47 Svar: 130
2) Tag IKKE afsked med den - det skal være så udramatisk som muligt-!
3) Begynd med nogle få minutter.
4) Hvor fristende det end er, må du ikke tage imod dens overstrømmende kærtegn når du kommer ind - igen skal det jo ikke gøres dramatisk-!
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 51 Hunde: 2 Emner: 50 Svar: 205
jun 2006
Følger: 49 Følgere: 48 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 751
Du skal starte med at bare lukke døren ind til stuen f.eks bare 1 sekund. Helst mens hunden er optaget af noget. Så den tænker ja det kan da godt være du går, men jeg er lige i gang med noget. Så kan du øge sekunderne. Derefter kan du trappe op til at det er hovededøren der bliver lukket mellem jer.
Min hund har en legekasse hun får når hun skal være alene. der er guffer, kong og nogle forskellige ting i. Incl toiletruller (tomme) som hun må splitte til atomer hvis hun vil.
alene hjemme træning