{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alene hjemme træning
  • #1   22. apr 2007 Puha, det var godt nok lidt sent at gå i gang med det.
    Har den aldrig været vant til det??

• #2   22. apr 2007 nej det har hun ikk.. vi plejer bare at lukke hende ud i vores garage og der ødelægger hun ikk ting, men det gør hun inden for...
    Jeg har hørt man skal ha dem der, hvor, man hygger sig med hunden, og de er i køkkenet, computer rummet, en stor gang, og et bryggers, og com. rummet, hygger vi oftes i!!! sååå...

• #3   22. apr 2007 hvis det er fordi hun ødelægger ting når hun er alene, kan denne tråd/disse tråde måske hjælpe. vi havde det samme problem med balder.

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=49954

• #4   22. apr 2007 Almindelig lydighed, er et skridt mod alene hjemme problemerne.

Men start stille og roligt, gå lidt fra hende og husk at køre hende træt inden du går fra hende. Giv hende eventuelt noget at tygge/lege(som hun virkelig elsker) med mens hun er alene, i hvertfald til at starte med.

Du kan eventuelt også sprede nogle godbidder/mad ud på gulvet så hun har noget at beskæftige sig med.

• #5   22. apr 2007 Jeg er en af dem , der aldrig desideret har trænet alene hjemme træning med mine hunde. Det jeg gør, er at 1. jeg gider ikke ha mine hunde ude i gangen, så hvad enten jeg skal ud med skraldespanden eller ud på toilettet( der er i gangen), så får hunden et NEJ, og så lukker jeg døren til gangen.Når så jeg kommer igen , så får de et klap, og ros fordi de har været dygtige.( jeg står udenfor døren hvis de piber, og kommer først ind når de er stille)

Jeg bruger samme måde, når jeg skal ud med skraldespanden- der tar 2 sek, som jeg gør når jeg går i længere tid.

Det har virket for alle mine hunde, og der er aldrig nogen af dem der har bidt noget i stykker. Heller ikke min amstaff, der er ellers er kendt for en race der kan finde på at bide ALT i stykker. De ved at selv om jeg forsvinder, så kommer jeg igen....

• #6   23. apr 2007 1) Sørg for at den har tisset af, er træt og er mæt!
    2) Tag IKKE afsked med den - det skal være så udramatisk som muligt-!
    3) Begynd med nogle få minutter.
    4) Hvor fristende det end er, må du ikke tage imod dens overstrømmende kærtegn når du kommer ind - igen skal det jo ikke gøres dramatisk-!

• #7   24. apr 2007 1000 tak for alle de gode råd, der er ihvertfald en del jeg kan bruge herinde... *s* tak igen

• #8   24. apr 2007
    Du skal starte med at bare lukke døren ind til stuen f.eks bare 1 sekund. Helst mens hunden er optaget af noget. Så den tænker ja det kan da godt være du går, men jeg er lige i gang med noget. Så kan du øge sekunderne. Derefter kan du trappe op til at det er hovededøren der bliver lukket mellem jer.

Min hund har en legekasse hun får når hun skal være alene. der er guffer, kong og nogle forskellige ting i. Incl toiletruller (tomme) som hun må splitte til atomer hvis hun vil.

Kommentér på:
alene hjemme træning

Annonce