Aargh jeg bliver sindssyg!! {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg er ved at blive sindssyg på mine overboer. De fatter ikke, at man om aftenen ikke gider høre på deres latterlige musik. Det er næsten hver aften, at jeg er nødt til at skrue højere op for mit fjernsyn end nødvendigt - og det er ved at være temmelig belastende. De fatter ikke en skid!!!
Sidste år havde jeg en meget lang kamp med den gamle flok der boede på opgangen. (Jeg har en 1 værelses lejlighed nedenunder opgangen), og de forstod bare ikke at man gerne vil have fred i sin egen lejlighed - specielt sidst på aftenen 22-23 hvor man gerne vil sove.
De flyttede så ud sommer 2008, og en ny flok flyttede ind - der var ingen larm fra august til midt december, og jeg nød det.
Men fandme - om der ikke er kommet nogle af de gamle igen, og så tror de det kører der ud af i samme procedure!
Jeg forstår så heller ikke at der ikke er nogen i deres egen opgang der siger noget til dem. Kyllinger!!
Nogle der kender nogle steder i Århus - hvor man må have hund, og hvor folk ikke har dette store behov for at spille vold højt musik?
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.448
jul 2007
jul 2007
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Har ingen overbo, kun underbo, og jeg er suverænt den yngste i hele bygningen!
Vi har tykke vægge og mure, og man hører næsten aldrig de andre. Der bor en sindssyg dame i bygningen, men hun bor to etager under mig, så no problemas der..
jul 2007
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Og så hørte de sådan noget "bongo-tromme-agtigt" musik som kun kørte i en rille og det var for fuld skrue....samme rytme konstant....ta ta ta ta.....ta ta ta ta.....ta ta ta ta.........vi var lige til den lukkede efter et par mdr....og så var jeg meget træt af, at skvatte i deres altid tabte affaldspose ude i opgangen.......samle op ?...nej da...de havde ingen kost sagde de....hmmm
Aargh jeg bliver sindssyg!!