{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

blive brændt af, af folk ?! aargh {{forumTopicSubject}}

Er SÅ træt af det og SÅ skuffet efterhånden . .

jeg er jo en meget aktiv udstiller og udstiller andres hunde mere end jeg gør mine egne . .
oog jaa jeg eeeelsker og komme til træning og jaaa nyder det bare så meget . . og kan glææde mig læænge op til en udstilling . .

Men at blive brændt af, af folk . . er det værste jeg ved . . oooog jaa bliver sku så skuffet hver gang . .
enten så når de LIGE og ringe eller skrive ti len at de ikke kommer til træningen .. eller så kører jeg til træning og kan ikek forstå hvor de bliver af og ringer til dem og får svaret jamen så er der det i vejen også er der det i vejen . .

for så TIT nogen rigtig dårlige undskyldninger
og det sker ret så ofte . . iiiiiih . . er f.eks lige sket her til aften hvor vi kørte til træning og kunne ikek forstå hvor hun blev af . . ringer til hende og får en dårlig undskyldning IGEN . . og kan så kører hjem igen . . uuuuuuuuuuuuuh . . synes det er træls at folk virkelig skal ødelægge det for mig . .det er DERES ønske jeg kommer . .og skriver til dem nogen gange på dagen eller dagen før at de nu skal huske og komme . . og de kommer bare ikke nogengange . . :o(

uuuuuuh skulle lige ud med det . .
sidder tilbage og er SÅ skuffet . . for nyder virkelig den verden inden for træning og udstilling . . :o( også skal den ødelægges på den måde . . finder mig snart ikke i det mere og til sidst siger jeg stop til de personer . . :o(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blive brændt af, af folk ?! aargh
  • #1   2. apr 2007 Kan godt forstå du er sur,. De er da også for dumme smiley
    Jeg selv har også ret travlt og er ikke altid med til det jeg håber på at kunne være,.
    Men man skal altså sige at man ikke kommer !

• #2   2. apr 2007 Jaa . . men sjovt nok når jeg ringer og spørger hvor de bliver af . . så SAMMEN med undskyldningen kommer der: min telefon og internet og hvad ved jeg virker altså ikke lige nu der er et eller andet galt . . og det er næsten HVER gang de ikke dukker op . . uh . .

• #3   2. apr 2007 Ja synes altså også at de skulle have af vide at møder de ikke op eller melder fra i tide så er der ikke mere lotte pii til dem!!

• #4   2. apr 2007 psssssssst ,, ta penge for det på forhånd ,, så skal de nok møde op

• #5   2. apr 2007 Ved du hvad skiilotte du skal sige til dem at hvis de ikke overholder deres aftaler med dig først gang så gider du ikke at bruge mere tid på dem, det har jeg lært ved at blive brændt af så mange gange. jeg synes heller ikke det er sjovt at stå der og føler sig til grin.
    og skal lige hilser og sige at det hjælper med Respekten når du sige det...ss

• #6   2. apr 2007 Ja, jeg er enig med Kira.. Folk kan sgu ikke bare skide på en, og så regne med at man er klar til at hjælpe så snart de har brug for en..

Man ringer og fortæller man ikke kan komme, og kun alvorlig sygdom og dødsfald er en gyldig undskyldning! Hvorfor fanden kan folk ikke finde ud af at man skal være taknemmelig når nogen gider brug deres tid på at hjælpe? Fatter ikke folk altså.

Skiilotte, du kommer bare og udstiller Binka for mig. Jeg skal sgu nok lade være med at brænde dig af ;o)

• #7   2. apr 2007 Det er sgu da også røv-irriterende smiley

• #9   2. apr 2007 det er lige så irriterende at lave en aftale med een, der skal udstille ens hund og så kommer personen ikke og man har nerver på og spejder forgæves - man får ingen forklaring - virker det bekendt Chalotte ?............ så det går begge veje er du lige nødt til at huske på .............

• #10   2. apr 2007 Pia - det er vidst glemt nu . .
    og desværre kan jeg ikke lige huske årsagen lige nu . .
    jooo kan jeg enlig godt . og du fik det ikke afvide nej fordi jeg dummede mig godt og grundigt og tude brølede dagen før udstillingen fordi jeg rigtig havde dummet mig ja . . og det var bestemt ikke noed jeg ville gå og snakke højt om til nogen overhovedet . . jeg udstillede ineg nhunde overhovedet den dag pga det der skete dagen før . . kunne ikke rigtig gøre noed ?!

Men det er så også den eneste gang jeg har gjordt det . . og fortryder det skam meget . . både det hvis jeg ikke kom til dig kan jeg ikek huske og plus at jeg dummede mig meget dagen før . .

• #11   2. apr 2007 jaa har også sagt det til nogen af dem . .

men problemet er også bare . . det er rigtig gode venner jeg udstiller for . . :o/
    Meeen det kan jo ikke rigtig blive ved .. :o/

• #12   2. apr 2007 . .

• #13   3. apr 2007 Chalotte - måske glemt men jeg har ikke spurgt dig siden om du ville udstille mine hunde fordi du svigtede på et kritisk tispunkt og jeg kan så ikke stole 100% på at du vil være der en anden gang - og forklaring fik jeg jo aldrig - men ligemeget - som sagt kan det gå begge veje og af skade burde man jo blive klogere ..........

• #14   3. apr 2007 Jamen Pia det er jo dit valg . . og det respektere jeg da ja . .har intet imod at miste nogen hunde som skal udstilles . . synes jeg har nok lige pt . . :o/
    så det genere mig enlig ikke . . og vidste også godt at det var pga det at du ikke har spurgt mig siden bl.a i den tråd du lavede hvor du søgte handler . . ;o)) sååh . . ;o))

men det er glemt nu fra min side af i hvertfald . .

Kommentér på:
blive brændt af, af folk ?! aargh

Annonce