{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

JEG ER SÅ(!) TRÆT AF DET !!!! {{forumTopicSubject}}

Aargh, jeg har været til påskefrokost, HELE dagen..
Og så glædede jeg mig mig sådan til at komme hjem, og bare på hovedet i seng, fordi jeg skal ud og prøve ny partpony i morgen..
Men det er så ikke lige det rareste der venter mig, da jeg kommer hjem!
Jeg er ude ved vejen, da jeg kommer på min cykel på vej ind i vores lille 'parkeringsting' til vores cykler, da jeg finder ud af at min storebror har åbnet kælderdøren ( han har værelse i kælderen ) , og så spiller han bare musik for fulde drøn. - Han holdte fest..
Jeg tænkte så ikke videre over det, før jeg kom ind på mit værelse..
Først dér bliver jeg RIGTIG sur !!
Martin's ( min storebror ) gæster har fandme været inde og rode på mit værelse !!
Det er virkelig over mine grænser !!!
Mit tøj ligger spredt ud over hele gulvet, og nogle af mine kommodeskuffer står enda åbne!
Og så har en en lille markering på en af mine skuffer hvorpå der står "Må ikke åbnes" , fordi hvis man tager for hårdt i åndtaget, ryger det dér træstykke foran af..
Det træstykke ligger sjovt nok på gulvet !!
Og min guitar er så blevet tage væk fra "Beholderen" hvor den står, for at den ikke skal vælte, og skades..
Den guitar ligger så på min seng, ovenpå nogle af mine bøger !!

Jeg ville gå ud og sige det til mine forældre, men inden jeg trådte ud i køkkenet hører jeg så min far sige meget hårdt : "Martin, det gider vi ikke! Det er ikke ligefrem den måde vi bliver populære på her i nabolaget!" .. Han gav min storebror den største skider til dato ! Jeg stod virkelig og frydede mig.
Så kan han fandme lære at hvis han skal holde en fest skal han have styr på sine gæster !!

De spillede jo meget højt musik, så man kunne høre det langt væk.. Og først efter jeg hørte min far give ham den skider, kom jeg til at tænke på at vores naboer har 2 små børn. Én på 2, og én på 5. - De sover jo nok, og så er det ikke det smarteste at have så højt musik..

Aargh, jeg sidder og ryster af raseri ...
Næste gang jeg forlader mit værelse låser jeg fanmde min dør !!!!!!!!!

- Sorry, skulle ud med min aggretioner..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JEG ER SÅ(!) TRÆT AF DET !!!!
Kommentér på:
JEG ER SÅ(!) TRÆT AF DET !!!!

Annonce