hun bliver aldig renlig!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}
ja som emnet siger......aargh jeg har jo lille asti på 17 uger .
om morgnen går det helt fint der laver hun både lort og tisser .
men resten af dagen går det helt galt , jeg ude med hende når hun har spist ,drukket og sovet og leget altså ca 1gange i timer nogengange flere gange når jeg kan se hun begynder at søge.
Så kommer madammen ud og jeg sørger for at det er det samme velkendte sted hvor hun osse besøgre om morgen.
lige så snart hun kommer ind igen søger hun igen efter et sted men jeg er jo hurtig at fange hende og sætte hende udenfor igen .
jeg våger over hende så meget jeg kan , men hun formår altid at tisse uden jeg lægger mærke til det FEKs når jeg står ude i køkknet. eller laver andre ting.
hjælp mig
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.115
Men ku det være blærebetændelse?
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Du skriver som noget af det sidste, at hun formår at tisse ( indendørs) uden at du opdager det, fordi du er igang med noget andet. Måske kunne du gøre sådan, at når du ved at du skal noget andet, et andet sted i huset, smutter du lige først ud med hende og får hende tisset af.
En ting der er vigtig ved renlighedstræning, er tålmodighed når vovsen er ude. Man skal endelig ikke skynde på hunden eller virke stresset. Det mærker hunde lige med det samme og så venter den heller med at gøre det den skal til I er indenfor, hvor du er mere afdæmpet.
aug 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 17
Har selv en mops på 7 mdr. og han er først lige nu blevet fuldstændig renlig, kender en masse andre med mops og de har eller har haft samme problem med at gøre dem renlige ... Men jeg fik et råd af en af mine veninder med mops, og hun tog konsekvent hendes ud hver anden (kun hvis du eller en anden self. er hjemme) time med mindre den havde spist eller drukket. Det samme har jeg prøvet og det hjalp rigtig meget.
Tålmodighed tålmodighed tålmodighed
Held og lykke ..
aug 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 17
sep 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 82
Og tro mig jeg har masser af tålmodighed men ville bare lige høre jeres fornuftige svar, da jeg syntes jeg har prøvet mange af tingene..Så vi forsætter kampen .
jeg ved jo godt hvor meget det kræver da vores hanhund var 6 mdr før han var helt renlig .
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Hvis det ofte er samme sted hun tisser skal det vaskes af i Rodalon eller Urin off, for at fjerne lugten - aldrig Ajax eller andet universalrengøring.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
Lyder som om du gør det rigtige, så mon ikke det meget snart kommer.
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 149 Svar: 2.516
sep 2010
og ja det bliver spøjtet rodalon efter hun har tisset på gulvet , men hun kan sagtens tisse det sammen sted som jeg lige har gjort rent selvom jeg har gjort det ordenligt.
jeg håber snart at det bliver lidt varmere så madammen vil være lidt længere ude så helt klart det har da osse noget at sige
sep 2010
dec 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 1.015
hun bliver aldig renlig!!!!!!!!