Aflukket sted Kbh til tæver i løb. {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har 2 halvstore piger hvor den ene self lige er kommet i løb 1 md.før tid. "Typisk" ;o) og den anden kommer så i løb lige når nr.1 er ved at være færdig, de lystre normalt fint undtagen når de er i løb så smutter de hvis de kan, derfor har jeg brug for at finde et stort indhegnet sted hvor de kan gasse af uden at være til gene for andre..
Mit problem er at jeg lige har fået en Chi-hvalp som aldig har været udendørs el. haft sele /snor på, og derfor har et KÆMPE behov for at komme ud for at vænne sig til alle de "farlige ting,lyde og syn" der nu er udenfor, og med hendes små 12 uger så har jeg travlt med at træne hendes nerver væk inden hun bliver for gammel så hun ikke fastlåses i sin egen nervøse verden, men det er møg svært nu hvor de store gør at vi ikke kan færdes de steder vi plejer at komme.
Alle forslag er mere end velkomne, jeg har bil så det gør ikke noget at det ikke er lige i el.omkring Kbh.NV hvor vi bor ;o))
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Men de 2 "store" skal jo også ud og jeg har lidt svært ved at holde øje med dem hele tiden nu hvor jeg også skal holde øje med mit lille nervevrag, jeg havde jo ellers regnet ud at det ville passe at jeg havde 1 måned til hendes træning, men så driller Beauty mig ved at komme i løb før tid.
Man kan ski aldrig regne med de bissehunde ;o))
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
Jeg tænker at man godt kan gøre det som små afsluttede ting på 20 minutter - en lille tur i parken, stationen, en trappe osv.
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
Har været til en del træfs der igennem sidste sommer, og der er meget stille og kommer ikke mange forbi..
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.539
dec 2007
May, det er en meget god ide bare ikke for mine 2 tøzer for de har aldrig været væk fra hinanden og går jeg med den ene så vil den anden hyle som de ulve der er i pigerne og det syntes hverken jeg eller mine naboer om, :o)
Det var 2 misrøgtede og meget usociale vuffer jeg tog til mig da de var små, så selv om de bliver 6år om et par dage så tåler de ikke rigtigt at deres vaner bliver brudt.
Der er dejlige fordele men bestemt også store ulemper når man hjælper den slags vovser.
Beklager hvis jeg ikke lige får forklaret tingene rigtigt men jeg kan vist ikke rigtigt vågne idag.
dec 2007
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
dec 2007
Det er lidt irriterende at vejret er SÅ godt for alle med hund/e er jo udendørs det meste af døgnet nu, ligesom vi plejer at være.. Hihi..Jeg troede aldrig at jeg ville "brokke" mig over godt vejr.
Aflukket sted Kbh til tæver i løb.