{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Aflukket sted Kbh til tæver i løb. {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har 2 halvstore piger hvor den ene self lige er kommet i løb 1 md.før tid. "Typisk" ;o) og den anden kommer så i løb lige når nr.1 er ved at være færdig, de lystre normalt fint undtagen når de er i løb så smutter de hvis de kan, derfor har jeg brug for at finde et stort indhegnet sted hvor de kan gasse af uden at være til gene for andre..
Mit problem er at jeg lige har fået en Chi-hvalp som aldig har været udendørs el. haft sele /snor på, og derfor har et KÆMPE behov for at komme ud for at vænne sig til alle de "farlige ting,lyde og syn" der nu er udenfor, og med hendes små 12 uger så har jeg travlt med at træne hendes nerver væk inden hun bliver for gammel så hun ikke fastlåses i sin egen nervøse verden, men det er møg svært nu hvor de store gør at vi ikke kan færdes de steder vi plejer at komme.
Alle forslag er mere end velkomne, jeg har bil så det gør ikke noget at det ikke er lige i el.omkring Kbh.NV hvor vi bor ;o))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aflukket sted Kbh til tæver i løb.
  • #1   19. apr 2010 kan du ikke træne hende alene...hvis hun vænner sig til at de andre altid er med, så bliver hun stadig forskræmt, når hun en dag skal ud alene.

• #2   19. apr 2010 Det gør jeg skam også ved siden af Connie :o),
    Men de 2 "store" skal jo også ud og jeg har lidt svært ved at holde øje med dem hele tiden nu hvor jeg også skal holde øje med mit lille nervevrag, jeg havde jo ellers regnet ud at det ville passe at jeg havde 1 måned til hendes træning, men så driller Beauty mig ved at komme i løb før tid.
    Man kan ski aldrig regne med de bissehunde ;o))

• #3   19. apr 2010 Nu ved jeg godt du måske ikke har uanede mængder tid, men kunne du ikke planlægge nogle små "miljøture" med din lille chi og hende der ikke er i løbetid?

Jeg tænker at man godt kan gøre det som små afsluttede ting på 20 minutter - en lille tur i parken, stationen, en trappe osv.

• #4   19. apr 2010 Ved Utterslev Mose er der en indhegning der er hegnet helt ind med metalhegn : )
    Har været til en del træfs der igennem sidste sommer, og der er meget stille og kommer ikke mange forbi..

• #5   19. apr 2010 Jeg ville lade den tæve der er i løb, blive hjemme eller tag den med og holde den i snor, der må da være en fodboldbane eller lignende de kan krudte af på. Du kan os gå med dem alle i snor, så blir ingen snydt, kan den lille ik gå med snor, så prøv uden, den blir nok ved jer, hvis den er nervøs. Men normalt følger en hvalp med de andre, selvom den er i snor og ik har prøvet det før.

• #6   19. apr 2010 Ann-Sophie. Jeg kan huske at vi har talt/skrevet sammen om det stykke der ved mosen før i forbindelse med et træf for de helt små, men det stykke er desv. ALT for lille til de 2 store piger, de går jo nærmest over hegnet de gange jeg har været der, for de er jo vant til fælleden/Valby parken og Oxbjerget osv. altså Store åbne områder. :o))

May, det er en meget god ide bare ikke for mine 2 tøzer for de har aldrig været væk fra hinanden og går jeg med den ene så vil den anden hyle som de ulve der er i pigerne og det syntes hverken jeg eller mine naboer om, :o)
    Det var 2 misrøgtede og meget usociale vuffer jeg tog til mig da de var små, så selv om de bliver 6år om et par dage så tåler de ikke rigtigt at deres vaner bliver brudt.

Der er dejlige fordele men bestemt også store ulemper når man hjælper den slags vovser.

Beklager hvis jeg ikke lige får forklaret tingene rigtigt men jeg kan vist ikke rigtigt vågne idag.

• #7   19. apr 2010 Rikke. Den lille vil desv. kun gå "uden snor" de få steder den kender ret godt nu, men det er self. lige de steder jeg ikke syntes at jeg kan ta hen for ikke at ødelægge turen for alle med hanhunde, og min store omega pige vil heller ikke få andet end dårlige oplevelser ud af det, for hun tør ikke selv sige fra overfor hannerne så det må jeg gøre, og det er ikke meget gas de får rendt af hvis jeg skal kæmpe mod hanner mens vi er ude. det er derfor jeg tænkte på om nogen kendte til et område som ikke rigtigt bliv brugt.

• #8   19. apr 2010 Østre anlæg har en lille aflukket hundegård med 1.70-80cm højt metalhegn - nede ved museet, ud mod østre voldgade/togsporene. Der er ikke den vilde plads, men det skulle gerne kunne holde dyrene inde, og så er parken bare dejlig at lufte hund i smiley

• #9   19. apr 2010 100tak søster. Den må vi prøve at aflægge et besøg.
    Det er lidt irriterende at vejret er SÅ godt for alle med hund/e er jo udendørs det meste af døgnet nu, ligesom vi plejer at være.. Hihi..Jeg troede aldrig at jeg ville "brokke" mig over godt vejr.

Kommentér på:
Aflukket sted Kbh til tæver i løb.

Annonce