{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg gøre? (Alene hjemme) {{forumTopicSubject}}

Jeg er ny her på dette forum...
Jeg har en dejlig tæve på 16 uger, hun er en blanding imellem en Golden Retriver og en Border Collie.
Der har aldrig tidligere været alene hjemme problemer.

Jeg er ikke hjemme i dag, og nu har min nabo så lige ringet at hun bliver ved med at stå og gø... Hmmm hvad søren skal jeg gøre?

Hun gør normalt ALDIG! KUN når støvsugeren kommer frem. Så måske har hun blot fundet ud af at hun rent faktisk KAN gø. Men skal jeg tage hjem? Eller skal jeg bare lade tiden gå, og håbe at hun stopper igen?
Pyha synes jeg er lidt i vildrede.

Hvad ville i have gjort?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre? (Alene hjemme)
  • #1   15. feb 2010 Jeg plejer at have noget "alene-hjemme-guffe-legetøj" smiley Altså vi stiller kurven i baggangen, også gir vi ham noget guf og et alenehjemme legetøj .. Det virker ret godt for os smiley Men prøv evt det ..

• #2   15. feb 2010 jeg ville tage hjem og se... Det kunne jo tænkes at der er noget helt galt så som indbrud!

• #3   15. feb 2010 Okay, måske skal jeg uddybe lidt. smiley
    Vi har selvfølgelig trænet alene hjemme...
    Hun er i stue og køkken (har aldrig tidligt været et problem), hun har sin kurv, sit tæppe, en af mine T-shirts. En lille kurv med diverse aktiverings legetøj.

Der har aldrig tidligerer været problemer med at være alene... Jeg ved bare ikke om der netop i dag er opstået et problem, og hvad skal jeg gøre for at stoppe det? smiley

• #4   15. feb 2010 Da vi bor i dobbelt hus, ville min nabo helt sikkert have set hvis der var indbrud... smiley Men ja jeg overvejer da også om der kan være noget galt, men jeg tror det næppe.... smiley

• #6   15. feb 2010 Hvor land tid har i brugt på alenehjemmetræningen og hvor hurtigt er i gået frem? Noget tyder på at hvalpen ikke har indlært det rigtigt.

• #7   15. feb 2010 Jeg kan desværre ikke få min nabo til at lufte hende, jeg tror ikke hun vil (og hun har ikke nøgle). Ellers lyder det som en god idé. smiley

Min nabo fortalte at hun startede med at gø da hun gik ud (vi kan se hendes have fra vores stue), men hun stoppede ikke igen da hun gik ind... Min tanke er at hun gør fordi hun har set naboen ude i hendes have, men hvorfor hun så bliver ved, det ved jeg ikke?
    Samtidig vil jeg også gerne være lidt på forkant, da hverken jeg eller mine naboer ønsker en hund der står og gør dagen lang.... smiley

• #9   15. feb 2010 Vi brugte 3 uger på alene hjemme træning, og ja vi træner vel stadig alene hjemme.... smiley
    Vi startede med få minutter af gangen, og det har ALDRIG været et problem. smiley
    I øjeblikket forøger jeg tiden mere og mere. Vi er oppe på 5 timer alene hjemme af gangen...

• #10   15. feb 2010 Aha, det lyder da ikke som en dårlig idé, og jeg har faktisk mulighed for at rulle helt for, så hun ikke kan se ud... smiley
    Tusinde tak for svaret, jeg vil snakke emd min nabo i eftermiddag, og se om vi kan finde en løsning, hvis det udvikler sig til et problem...

• #12   15. feb 2010 Jeg tror jeg har fundet årsagen til hendes gøen. Der lå en mobiltelefon i køkkenet, som var ved at løbe tør for strøm, og derfor kom den med bip lyde ind imellem, jeg tror det er det der har stresset hende... smiley
    Jeg var væk et par timer her til aften, og der var ikke noget med hende, så jeg er faktisk ret overbevist om at det var telefonen der drillede...

Men tak til alle jer der er kommet med gode råd. smiley

Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre? (Alene hjemme)

Annonce