{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Jeg undres ..... {{forumTopicSubject}}

Når nu man sidder her og skimmer diverse indlæg igennem så er det jeg undres.

Hvordan kan det dog være at vores samfund ikke bryder sammen?

Det er mig en gåde for når jeg kigger her forbi så er sådan cirka halvdelen af de indlæg der bliver oprettet tråde om, hvor store fjolser, idioter, tåber, tumper og halvhjerne som forskellige bruger her indefra har "hilst" på idag. Her må sidde ekstremt mange kloge hoveder der ikke kan se længere end til deres egen næsetip for de mener åbenbart at "dem derude" ikke har den mindste smule hjerne. Jeg mener ..... der er mange der opretter tråde, hvor de flipper fuldstændigt ud fordi nu er de igen stødt på et fjols som igen trådte dem over tæerne og pissede deres hund af ... keder I jer siden I skal spame dette site med jeres galde?

Enhver ved at de forskelligheder der gør hunde så specielle også gør sig gældene når det drejer sig om mennesker. Det er ikke alle der har så meget forstand på hunde som de kloge hoveder herinde altså vil de kloge hovede også komme ud for at fjolserne derude ikke altid gør, hvad bedst er når de møder en hund. Var det så ikke en ide at de kloge hoveder gav sig til på en fornuftig måde at forklare de der såkaldte fjolser, hvad det er de skal være opmærksom på? Man ved også at der ikke er 2 situationer der er ens altså der er sjældent at 2 forskellige kloge hoveder komme ud for nøjagtigt det samme .... er der så grund til at oprette tråde for at få en afklaring på noget som ingen andre har oplevet og som ingen derfor kan komme med en fornuftig og saglig forklaring på?

Ja jeg undres tit ... når jeg gider bevæge mig herind, hvilket er sjældent for der er ved gud ved at være langt mellem de indlæg, hvor man virkelig kan få fornuftig og brugbart indformation, men ...... nu er jeg så også en komplet idiot af et fjols til en tåbe fra en halvhjernet tumpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg undres .....
  • #3   14. jan 2009 Hvis det generer dig så voldsomt, så synes jeg du skal undlade at bruge HG: Det er et åbent forum, hvos der er plads til mange forskellige typer indlæg. Og ja, der er indlæg der gentages og indlæg som der er mange af - men så kan man jo vælge ikke at trykke på dem!

Du snakker om at folk "spammer side med deres galde".... og hvordan er det forskelligt fra det du gør i dette indlæg?

• #4   14. jan 2009 Jeg undrer mig også og tænker tit på hvordan det kan være at jeg aldrig møder disse store fjolser, idioter, tåber, tumper og halvhjerne som der tydeligvis er rigtig mange af i samfundet...*SS*

• #5   14. jan 2009 Vidste du ikke at på HG.... er alle enten Proffessorer...selvlærte hundepsyk-adfærds-dimzer- nowet...har en IQ at selv medlemmer af Mensa ville være misundelige....og så ved de ALT.

De sidder hver aften og pudser deres Glorie....og raser over alle de idioter de i løbet af dagen har mødt på deres vej, som aldrig burde have hund.

Og det har de lov til.... fordi de selv er " perfekte "....*LOOOL*

• #7   14. jan 2009 Linda--->>>

Godt skrevet....! smiley

• #8   14. jan 2009 Jeg har også tit tænkt det samme... for der er godt nok mange som har "forfærdelige" oplevelser på deres vej...

• #9   14. jan 2009 Kan godt se hvad du mener, men egentlig så går jeg let og elegant hen over de indlæg og tænker at det er bedre at de får afreageret på skrift end at det hober sig op og de overfuser en "tilfældig" som træder dem over tæerne. smiley

• #10   14. jan 2009 Jeg har haft en dejlig luftetur i dag. Vi har leget med begge slags corgi, jack russel, islansk fårehund, DSG og to blandinger. Alle ejerne opførte sig ordenligt selvom ikke alle hundene var lige gode til hinanden og en af dem ovenikøbet var i løb.

• #11   14. jan 2009 Hold op hvor har du dog ret *g* Så sandt så sandt

• #12   14. jan 2009 haha triller rundt på maven af grin og gir dig ret...:)

• #13   14. jan 2009 Jeg kender en førstegangs hundeejer der gik herind og spurgte om ting vedrørende renlighed, osv. og blev nærmest spammet ud herinde fra, af folk der mente hun var dum i hovedet og utålmodig og en der regnede med det bare skete af sig selv, hvor hun mere var interesseret i om hvad hun kunne forvente og om hun skulle tænke på at få den tjekket da den ikke var renlig i en alder af 6mdr. som nogle andre hunde hun kender..

Bare et eksempel...

• #14   14. jan 2009 Så slå do off topic fra og tør øjenene.

• #15   15. jan 2009 Siri R
    Jamen jeg vælger skam HG fra ... jeg er her måske 1 gang om måneden fordi jeg ved jeg ikke går glip af noget. På trods af jeg er her så lidt er det stort set de samme indlæg der går igen. Og da jeg er her så sjældent kan jeg næppe spamme dette forum. =)

jannie P
    Jeg har nu ikke med dette indlæg forsøgt at diktere nogen om, hvordan de skal være ... hurra for forskelighederne ... det pointere jeg også i det første indlæg og jeg mener nu heller ikke vores samfund bryder sammen ... ironien bliver så overset der. =). Jeg selv forsøger gerne at oplyse de der såkaldte tumper, fjolser og idioter ... det kunne jo være det gjorde det lidt lettere for en af de kloge hoveder næste gang de mødte fjolserne. Jeg mener oplysning/indformation ... lære noget nyt kan vi vel alle? Jeg kan ikke bruge meget tid på de forskellige indlæg ... som skrevet står ... jeg skimmer indlæg det vil sige jeg løsligt lader mine øjne glide over overskrifterne på indlægene og skulle der være et der vækker min interesse kigger jeg ind, men som oftest er jeg hurtigt ude igen efter at ha´ læst de første 4 linier og det går op for mig at det igen er en tudetråd om fjolserne.

¤ Søster McFluff er Guitar Hero-inde ¤
    En opløftende oplysning. Tak =)

Gizmo
    Desværre en udvikling HG har taget .... de kloge hoveder mener åbenbart at alle der kommer med spørgsmål af den ene eller anden art er nogle halvhjernet amøber fordi ... hvordan kan man intet vide?? Alle der sidder herinde er jo så kloge så det må jo være en af fjolserne udefra der har forvildet sig herind på deres HG og så skal de da bare ha´ kniven fordi det går jo ikke de kommer ind på deres enemærker. Nej gud forbyde det da!. For pokker det er jo det HG er beregnet til ... at folk kan få hjælp til eventuelle problemer, men istedet for at hjælpe bliver de udstillet som narhoveder. Gad vide om deres selvværd er så lille at de får det bedre af at svine andre til?

Anne-Mette P
    Dét var så en af de kloge hoveder der talte der?? Det var bestemt kloge ord.
    Jeg slår ikke off topic fra fordi så ser jeg ikke det ene indlæg ( ud af de 200 fuld af lort ) som virkelig kan give mig noget input der er brugbart og det værende omhandlende hunde, madlavning, svigermors´s have eller Newton´s gravitationslov ... de kan på hver deres måde være lige interessante for mig og jeg har på ingen måde behov for at tørre mine øjne. Har du?

Kommentér på:
Jeg undres .....

Annonce