843 visninger
|
Oprettet:
Jeg undres... {{forumTopicSubject}}
Jeg undres tilstadighed over de mennesker, som ikke opretter en hund men har en eller flere hunde at sælge, at de ka oprette sig herinde på HG - det er fandme sørgerligt at se. Den ene unghund efter den anden sælges, nogle sikket med en ordentlig begrundelse, men de fleste er dårlige og virker til, at det r problemhunde der bare skal af med. Og nu lader det så til at HG er blevet en ny kanal for at afskaffe sig sine uønskede hunde måske købt i et spontant øjeblik. Jeg undres for jeg tænker, at standaten herinde brude være højere..Eller er det bare mig???? S
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.683
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.764
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 1.473
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 171 Svar: 4.186
Helt ærligt; GD/Rotte blanding??? bare et exempel, hvor dulen er vi så henne? jeg er ikke imod hunde uden stamtavler, har selv en, men hovedløst avl - det er jeg imod...Og hvorfor støtter HG hvalpefabrikker og hovedløse avlere? jeg fatter aller a ski.....
apr 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
bare vi kunne gøre noget ved det - det gamle ord der hedder
" jo mere jeg lærer mennesker at kende, jo mere elsker jeg dyrene "
passer udmærket på dette problem.
Tænk hvis alle ville elske deres hund,. af hele deres hjerte - og ikke af hele deres " penge-pung" !!!
mar 2006
apr 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
for mig er hver enkelt hund et levende væsen som fortjener et godt liv ..
jeg vil der imod nærmere tale om et ÆGTE eller UÆGTE mennesker - de er FANEME af og til nogle "kolde individer, der ikke burde have lov til at have hund ( eller andre dyr for den sags skyld)
mar 2006
nå godtfolk, jeg vil smutte i kassen vi sakkes ved SS
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
feb 2006
Jeg spurgte Anna.........fordi jeg ikke helt forstår koblingen mellem det at nogle mennesker ikke er kompetente til at eje en hund, og så markedet herinde.
Anna snakker ligefrem om en standart herinde......er det noget anderkendt eller?
Det gjorde jeg fordi jeg ikke kan se sammenhængen. For mig er der en grænse. men den ligger ved det ulovlige.
Når vi snakker ulovlig hundehandel eller andet, så vil jeg give Anna ret i at markedet ikke skal bruges.
Når vi derimod snakker uvidenhed og inkompetence, er der kun een vej frem og det er at vi skal lære fra os......være gode eksempler for andre og ikke mindst hjælpe, hjælpe, hjælpe uden at være bedrevidende og fordømmende.
Jeg har intet imod at man sælger genbrugshunde på HG.......og jeg vil meget gerne være med til at hjælpe andre mennesker til en forståelse for det at have hund og hvad det indebærer.........og selvfølgelig Dorte.........på en hyggelig og god måde....
/ Lise
feb 2006
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 163 Svar: 1.197
jeg syntes virkelig at det er fordårlig. sådan nogle menneske burde bare ikke få hund eller overhoved nogle dyr. de respektere jo ikke hunden som et levende menneske som også kan blive fucked i hoved af hele tiden af blive flyttet fra et hjem til et andet. selvfølgelig kan der ske noget så man bliver nødt til at skille sig af med sin hund, men så skal man ikke bare tage den første der vil købe den. det kan jo være en der ikke rigtig gider tage ansvaret.. og der er det jo ligeså meget sælgeren ansvar at hunden for det godt som køberen.
det ihverfald min mening
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 163 Svar: 1.197
Jeg undres...