{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

hader sådan noget! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en veninde som jeg har kendt siden jeg var lille, men hun har ikke rigtig haft tid , da hun er blevet kæreste kedelig! når vi nu laver aftaler, aftaler vi og i sidste sikundt kan hun ikke alligevel!! man prøver at ringe til hende 100 gange om hun kommer, hun tager tlf og lægger på igen, så får jeg så en besked hvor der står.. kan ikke alligevel.. syntes i ikke selv at sådan noget er irreterende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hader sådan noget!
  • #1   12. dec 2008 hvis hun lægger røret på når du ringer, ville jeg godt nok droppe det venskab.. gad ikk spilde min tid på sådan noget..

• #2   12. dec 2008 Jooo - indtil man selv er drønforelsket ;o)

Det er en historie, der gentager sig den der - og det er dødssygt for den, der sidder tilbage. SÅ fedt, for den, der har kæresten...

• #3   12. dec 2008 ja også spørg jeg hvorfor hun gør det, så kommer den ene undskyldning efter den anden, nu har jeg så lige rydet min kalender pågrund af hende.. kunne ellers have lavet noget idag, end at bare sidde og vente på hende

• #4   12. dec 2008 Ja, kan godt forstå at man er kæreste kedelig i de første måneder , måske halve år.. nu har de kommet sammen i et år.
    hun spørg selv om jeg skal noget, også kan hun ikke alligevel sidste sikundt. ARRH!

• #5   12. dec 2008 Jeg synes ofte der sker det, at når man finder den rette, så er man kærestekedelig resten af livet ;o)

Så bliver det sådan at man tager på tøsetur en gang i mellem, men stille og roligt opbygger man en vennekreds som et par.

Der bliver omrokeret lidt de år ;o)

• #6   12. dec 2008 Ja er da selvf glad på hendes vegne , ingen tvivl.. men lige nu irretere det mig ufatteligt meget!

• #7   12. dec 2008 Jeg ville blive temmelig sur, hvis jeg ringede til en veninde, og hun så bare tager røret for at lægge på med det samme. Så var jeg for længst holdt med at kontakte hende. Sådan noget vil jeg i hvert fald ikke finde mig i. Om ikke andet, så bliver det da trist for hende den dag hun ikke har kæresten mere(hvis det sker), for så kan du jo prøve at give hende samme tur. Jeg havde som sagt for længst droppet at kontakte hende, det er jo så tydeligt, at hun ikke ønsker kontakten lige nu, problemet er, at de glemmer ofte i farten, at det er en god ide at beholde sin omgangskreds, fordi en kæreste varer måske ikke ved.

Du er for god til at finde dig i det. jeg ved godt at rigtig gode veninder/venner ikke hænger på træerne, men hun er jo ikke engang en god veninde, når hun opfører sig sådan.

• #9   12. dec 2008 Ja jeg har det også bare sådan. du kunne ikke finde bare EN dag til mig.. der er altid dårlige undskyldninger!.. også er det værste bare at HUN kontakter mig, men så dropper det og ikke skriver før nu.. hun skulle ha kommet her kl 9.
    - jeg gider ikke være reserve! eller tro at hun bare kan gøre hvad hun vil med mig, fordi vi kender hinanden så godt

• #10   12. dec 2008 Så tager du da bare røret næste gang, og lægger på med det samme, og hvis hun så sidenhen spørger hvorfor, jamen så har du bare ikke tid lige nu....

• #11   12. dec 2008 Ja så får hun da den lige tilbage smiley

• #12   12. dec 2008 Lige netop:-)

Kommentér på:
hader sådan noget!

Annonce