Er grædefærdig.. {{forumTopicSubject}}
Hvad gør man når man ikke kan magte sin hund, og heller ikke kan magte tanken om at leve uden?..
Simba har altid været slem med visse ting..
Han stjæler ting, idet man vender ryggen til i 2sek. Man kan aldrig slappe af, og skal altid være på vagt.
Han gearer fuldstændigt op, når der er gæster og man kan ikke trænge ind til ham.
Han var så småt begyndt at vise tegn på at være agressiv.. Og i dag har han markeret sig overfor min mor, da hun prøvede at sætte ham på plads, fordi han sprang op og blev helt vild på en gåtur..
Og her til aften, bed han så mig....
Jeg skulle ha ham ud fra et rum.. Han lystrede ikke. Så tog ham i halsbåndet og ville føre ham ud.. Han siger imod, og snapper mit håndled.. hvorefter jeg slipper ham.. han sætter sig knurrende og kigger klamt på mig. hvorefter han ligger sig...
Jeg ved ikke længere hvad jeg skal gøre.. og har virkeligt brug for at afgøre med mig selv hvor længe man ska kæmpe, og hvor grænsen går.
Er udmattet over at få tanken om det her vil gå..
Den ene uge er der fremskridt.. - Den næste tilbagefald, og here we go again.
hold kæft det her er svært..
sep 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 914
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.891
jul 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 90 Svar: 689
Du har selv prøvet, og det virker ikke - derfor er næste skridt at søge hjælp inden tingene går endnu mere galt.
Start til hundetræning (samarbejde, kontaktøvelser og en positiv indgangsvinkel), og derigennem kan du sikkert også få hjælp til at finde en god adfærdsterapeut.
feb 2007
Ceteris Paribus- Cleo the VID - Very Important Dog ., f.eks kan han tit finde på at springe op af mig, når vi går tur.. og hive i tøjet, og være fuldstændigt umuligt at trænge ind til.. Som om det siger fuldstændigt klik. Han ved udemærket godt det er forbudt.. Men han er stædig. Og det er en kamp uden lige..
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.759
Men tag imod Lillens tilbud - jeg kan varmt anbefale Lillen
Håber det bedste for din hund og dig
feb 2007
i andre situationer, er han slem til at stjæle alt han kan, fra borde og lign.. så ærligt ved jeg ikke hva de ting skyldes, tilsammen. og det går mig på.. får mine ture, hvor jeg er fuldstændigt opgivende efterhånden.. og samtidigt VIL jeg sku ikke være det.
sep 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 914
maj 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 70 Svar: 1.491
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 330 Svar: 3.070
Da jeg har hørt meget godt om hende
Og tror bestemt ikke din hund skal aflives.... lige meget hvad,ville jeg aldrig aflives vores af den grund.med mindre vi havde prøvet ALT.. så kontakt feriehund masser af plads. .Lillen) .
feb 2007
Det er sku dejligt..
Det værste er nok at man ikke forstår hans adfærd, og derfor er det svært at arbejde med den.
Jeg har fået bukt med utroligt mange af hans uvaner i tidens løb, men der er virkeligt nogle som jeg kan have svært ved at magte.
Så ja, jeg vil søge noget hjælp til det.
Simba er sku en dejlig og kærlig hund, men ligeså hurtigt kan han vende rundt og virke stresset/gearet op, magtsyg, og drilsk.
Og det er hvad der skal findes løsninger til.
Så nu vil jeg samle styrke, og få de råd og midler det kræver.
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 330 Svar: 3.070
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.230
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 22
Er grædefærdig..