{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.641 visninger | Oprettet:

Fuldstændig grædefærdig. {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger...

Jeg er helt færdig, da jeg i dag - efter længere tids overvejelser-, har valgt at sælge Anton.

Min kæreste og jeg, flyttede fra hinanden for 1½ mdr siden. Og jeg har så haft Anton her hos mig, i min lille lejlighed. Men det går bare ikke længere. Selvom jeg har gjort alt hvad jeg kunne, så føler jeg bare ikke at Anton får alt hvad han skal have. Det gør så ondt helt inde i mit hjerte, men jeg bliver nødt til at tænke på, hvad der er bedst for min lille dreng.... Det er nok en af de sværeste beslutninger, jeg nogensinde har måtte tage, og føler mig som en ussel hundemor..... Ved egentlig ikke hvor jeg vil hen med det her, men jeg måtte bare lige ud med det. Jeg er helt knust over det her..

Magter ikke en masse sure kommentarer, over hvor dårlig en hundeejer jeg måtte være. Men gør kun det her, for at give min hund det han virkelig fortjener. Og vil ham kun det bedste.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuldstændig grædefærdig.
  • #1   25. okt 2012 Det er en hård beslutning.. Jeg gjorde det med en kat for nogle år tilbage..

    Jeg var alene med ham og han var bare en rigtig familie-kat som ikke have nok i mig som person.. Han gik og miawede hele tiden, men var han hjemme hos mine forældre hvor vi så var 4 mennesker var der igenting.. Valgte at sælge ham da jeg kunne mærke at han var ulykkelig ved kun at have mig.. Han kunne godt li' mig, men jeg var ikke nok..

    Så vil ikke sige du er en dårlig hundeejer.. Synes du tager hensyn til dyrets behov smiley


  • #3   25. okt 2012 Ej hvor jeg føler med dig, jeg måtte selv sige farvel til min lille hvalp igår, da hun var alvorlig syg.

    Det er sgu ikke sjovt.
    Jeg kan godt forstå dig, ind imellem må vi træffe nogen valg som ikke er sjove for os, men bedst for vores dyr.

    Vi må huske at de valg vi træffer, gør vi af ren kærlighed smiley


  • #4   25. okt 2012 Mange tak, hvor er I søde. Men puha, det er godt nok bare hårdt. Tuder hele tiden, og Anton sidder bare her og kigger på mig. Kan slet ikke klare det smiley Jeg må bare nyde den sidste tid, jeg har med ham, og få det bedste ud af det, indtil den helt rette køber dukker op..

  • #5   25. okt 2012 Åh, stakkels dig smiley Hvor jeg dog føler med dig!

  • #6   26. okt 2012 Umiddelbart forstår jeg godt din beslutning, men hvad er det, du ikke kan give Anton mere og udviser han problemer på grund af det?

    Hvis han ikke selv har udtalte problemer med sit nye liv, skulle du måske vente lidt med beslutningen, til både du selv og han har fundet en rytme i den nye tilværelse.
    Og hvis han er meget knyttet til dig, hvad tror du så, han selv ville vælge, dig eller det han mangler?


  • #7   26. okt 2012 Sabine W

    hvad er det, der gør han ikke fungere i en lejlighed?

    han er jo ikke så gammel, så han kan sagtens vende sig til mindre plads.

    Fordi man bor i lejlighed, gør ikke at man ikke kan opfylde hundens behov. Det kræver bare mere af dig som ejer.



  • #8   26. okt 2012 Du er en sej hundeejer der tænker på hundens tarv frem for dine egne. smiley Jeg føler med dig. Det må være en svær beslutning smiley

  • #9   26. okt 2012 det er noget træls noget, og jeg ville selv være fuldstændig knust hvis jeg skulle sælge min lille hund. men Anton ser rigtig lækker og flot ud, så mon ikke du finder et godt hjem til ham hurtigt? smiley

  • #10   26. okt 2012 stakkels dig............. føler med dig......men hvad er det du mener du ikke kan give Anton ???
    husk det er kvaliteten af samvær/træning/udfordringer der tæller ikke kvantiteten......
    hvis I begge holder meget af hinanden, så er det måske kun en overgang du bor i en lille lejlighed, Anton lever jo i mange år og vil med glæde følge dig.......
    håber det bedste for dig og din hund.......


Kommentér på:
Fuldstændig grædefærdig.

Annonce