Mange dyr mangler et nyt hjem! {{forumTopicSubject}}
Sikke en masse der var i denne omgang! Linker lige videre, i håb om at nogen her kan hjælpe...
1. Indlæg:
Endnu et forsøg...
Vil lige bede om jeres hjælp endnu engang - Ismena, som er en dejlig 6 års Leonberger-tæve (intakt) mangler en hundekærlig familie at bo hos pga krise i hendes nuværende familie. Så please...hvis du selv har lyst og mulighed for at adoptere Ismena eller kender nogle som kan hjælpe, så kontakt os straks så vi kan redde en dejlig hund...Susan Hougaard 26627431 eller Jeanne Hougaard 40823827. Tusind tak for hjælpen...
Maria, mhv@dsr.kvl.dk
2. indlæg:
Hunkat søger hjem
Hej jeg er en 6 år gammel "norsk skovkat-agtig" sterealiseret hunkat, hvis ejere snart rejser tilbage til Island, og derfor mangler jeg et nyt bosted. Jeg er meget kælen, smuk, børnevenlig og er vant til at gå frit ind og ud.
Kontakt min ejer (Rakel)på tlf 44 88 15 23 eller e-mail rakelisaksen@tiscali.dk
Rakel, rakelisaksen@tiscali.dk
3. indlæg:
Kat søger nyt hjem
På grund af manglende tid søger jeg et nyt hjem til min kat. Louie er en 2 år gammel rød og hvid perserkat. Han er kastreret og utrolig kælen. Jeg skal ikke have noget for ham. Det eneste jeg kræver er, at du har tid til ham.
Er der nogen, som skulle være interesseret så drop mig en mail.
Mvh Iben
Iben Kürstein, ibenl@dsr.kvl.dk
4. Indlæg:
Hjælp!!
Jeg kan simpelthen ikke bære at en sund, rask, kælen og utrolig sød kanin skal aflives, da ejeren ikke vil have den mere. Derfor håber jeg, at du netop har lyst og har tid til at overtage den. Det er en hankanin, som er hvid med sorte ører. Han skal evt. kastreres hvis han skal holdes indendørs.
Hvis det har interesse, så kontakt Anne-Marie på 46 18 74 80
Venlige Hilsner Marina
Marina, marina82@dsr.kvl.dk
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.087
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.087
Mange dyr mangler et nyt hjem!