Livet uden dyr {{forumTopicSubject}}
Lidt misvisende overskrift, for har stadig min datters heste
Jeg har ikke selv dyr mere. Og det er enormt underligt efter ufattelig mange år med dyr.
Noget mangler og der er blevet bart efter at diverse hundeting er kommet væk.
Når jeg kommer hjem, er der ikke lys tændt og ingen radio der er i gang. Og ingen hund der skal luftes.
Om morgenen skal der ikke bruges tid på at vække hunden eller lufte ham. Ingen godbidder der skal fordeles på gulvet.
Og ikke mere at have travlt for at komme hjem til hunden.
Ingen hund at putte med i sengen
I mit hoved skal jeg stadig lufte Ozzy, jeg skal stadig skynde mig hjem til ham.
Når jeg skal ud af døren, er det stadig at Ozzy skal luftes først.
Efter mange år med dyr, er det underligt slet ikke at have nogen. Ikke at være afhængig af dyr, andet end de dage jeg passer hestene.
Savnet over Ozzy er der. Især i dag da hans ting blev afleveret henholdsvis til dyreinternatet og genbrugspladsen. Det var hårdt. Det eneste jeg har beholdt er hans halsbånd, og en masse minder
Et nyt liv er startet for mig, men det kræver godt nok tilvænning
nov 2021
Følger: 20 Følgere: 160 Annoncer: 2 Emner: 57 Svar: 712
maj 2017
Følger: 4 Følgere: 8 Annoncer: 1 Emner: 60 Svar: 305
apr 2015
Følgere: 2 Svar: 260
okt 2023
Følgere: 86 Emner: 24 Svar: 2.541
Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle undvære en hund - eller kat, hvis jeg ikke kunne have hund
nov 2021
Jeg savner også at have hund men så låner jeg en indimellem. Kunne det også være noget for dig? At passe og låne?
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1320 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.650
Lige nu har jeg katte, men har haft diverse burdyr, de kræver ikke så meget
maj 2017
Følger: 4 Følgere: 8 Annoncer: 1 Emner: 60 Svar: 305
Det er underligt, jeg er ret rastløs, men har da så fået tømt den sidste flyttekasse
I morgen starter hverdagen igen efter ferien, så bliver spændende hvordan det vil gå.
nov 2021
Jeg har selv overvejet flere forskellige dyr for at ''dulme'' savnet.
Men det er bare hund vi skal have når tiden er.
Livet uden dyr