Alle de problemer.. {{forumTopicSubject}}
...med løse hunde, og hunde, der finder på at angribe andre.... Hvordan kan det være at vi aldrig oplever dem?? I mine to år som hundejer, er det mest grænseoverskridende og irriterende jeg har oplevet været at forældre har sendt deres unger hen for at snakke med Trøffel, uden at de har spurgt om lov - Fred være med det....
Oplever bare aldrig nogle som helst problemer med hundeejere og hunde for den sags skyld... Folk tager normalt hunden i snor, når man møder hinanden - og ellers har de kontrol over hunden... Har ikke oplevet slagsmål eller hunde der bliver sure på hinanden... - har dog set et par enkelte hunde markere, når deres grænse var nået ved kort at knurre (som eksempel når min hund står og snuser en anden hund i de ædlere dele, og i sin iver nærmest løfter hele den bagkrop med snuden- hvilket jo så er en rimelig reaktion fra den anden hund)... Har også mange gange oplevet at hunde ikke har gidet Trøffel, men aldrig noget værre!!!!
Selvfølgelig oplever jeg hundeejere der ikke kan styre deres hunde (hvilket jeg heller ikke altid selv kan) - Men har aldrig haft nogle problemer med andre hunde...
MOn der findes andre, der også har det på samme måde som her - hvor alle hundemøder bare forløber godt??
Kan ski da være at alle hundene her i området bare er nogle rare familiehunde, men alligevel kan jeg godt undre mig lidt over alle de tilfælde man hører om herinde på HG!!!!
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 267 Svar: 1.919
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
jeg oplever det til tider og er godt træt af det.. men jo, der findes større problemer i verden end det ; )
Alle de problemer..