Min første hund - ny info.. {{forumTopicSubject}}
Øv .. For omkring 3 år siden gik jeg ud og købte en rigtig dejlig amstaff han på 9 måneder , jeg var lige begyndt på nyt arbejde og skulle straks have en hund .. Det var desværre ikke tænkt ordenligt igennem .( ingen negative kommentare om det , ved godt det ik var klogt ) Så da jeg blev fyret efter 4-5 måneder , blev han solgt tilbage til de gamle ejere . Siden dengang har jeg tænkt utroligt meget på ham , hvorfor jeg ikke forsøge at finde noget at bo i osv osv .
I sommeren for 2 år siden , holdte jeg fest , og der var der en ung gut der fortalte om sin tidligere hund , som han omtalte som kamphund . Den lignede meget min hund og blev helt mærkelig , for han var virkelig en kegle og kan ikke tage sig af en hund .
Havde en gammel veninde , som mente hun kendte nogle som havde haft en hund der mindede om ham , men den var blevet aflivet . Så troede faktisk han var død .
Jeg har endda haft oprettet fotoalbum herinde i håbet om at nogle ville kunne genkende ham og fortælle mig om han havde det godt osv ...
Men så i dag , har jeg modtaget en email - fra en som har købt ham nu - men jeg står stadig som den gamle ejer .. ( da jeg købte ham var han ikke chippet , så derfor han står i mit navn ) men jeg er blevet helt mærkeligt tilpas .. tænker på om han mon har haft flere forskellige hjem hvor de var lidt ligeglad med ham osv siden de ikke har fået tjekket op på det ..
Og nu sidder jeg og savner ham helt vildt , og har lyst til at spørger hvor mange penge de skal have for at jeg kan købe ham igen . for han var virkelig en dejlig hund ...
Årh ha .. Og det piner mig at jeg ikke ved hvad han har været igennem i de år ... Og aner ikke hvad jeg skal stille op ... Og om jeg kan stille noget op ..
Tak fordi hvis du har læst det hele - håber det er til at forstå ..
Havde bare brug for at komme ud med det .. For er så forvirret ..
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.231
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 115 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.830
Er glad for at du trods alt nu ved HVOR den er og at den formentlig nu er ved at finde et godt hjem - også selv om det trækker meget i dig.
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.476
Selvom jeg også ved han ville få det super hos mig . Men hvis han har været ude i så mange forskellige hjem som jeg frygter .. ja så ved jeg ikke hvordan han er nu jo ...
Men øv .. jeg tud brølede da jeg troede han var død .. Og nu ved jeg at han lever .. Men kan ik få ham tilbage ..
jan 2008
maj 2007
ja det er det .. Men puha .. det er stadig hårdt da ... øv øv
jan 2008
Bare en idé
Jeg tøffer i seng lige om lidt, så hører du ikke mere fra mig, så er det derfor ;o)
maj 2007
Det vil jeg også .. Håbe på at få nogle billeder osv ..
Kan du sove rigtig godt
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.884
Og så selvfølgelig acceptere det, hvis de ikke vil have yderligere kontakt, når de har overtaget ejerskabet.. Det ville være synd at flytte ham igen igen..
Men jeg kan godt forstå dine følelser.. Men for hans skyld, ville jeg ikke gøre mere
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 79 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.425
Og da vi overtog Punktum som 3½-årig var det fra min veninde, og vi blev ved med at se både hende og hendes andre hunde regelmæssigt. Og det har altså aldrig gjvet årsag til dem mindste forvirring hos Punktum. Hun var da glad for at se hende og de andre hunde, men ikke det mindste ked af det, når vi skiltes igen.
Så hvis han ellers har en stabil psyke, og det ville betyde meget for dig at møde ham, så kan du efter min mening roligt arrangere det, hvis det er ok, med de nye ejere. Bare du lover ikke at blive alt for ked af det, hvis han ikke virker til at have savnet dig ligeså meget, som du har savnet ham
Min første hund - ny info..