{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Overfald:'o(..... Langt. {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, så skete der det forfærdentlige at mine drenge begge blev overfaldet af en dansk svensk gårdhund i dag:o(

Gik på gågaden så mødte vi en dame som sagde til hendes hund "Nåå se de små søde hunde Fie, er de ikke søde" Jeg stoppede op for det så ud som om de ville hilse og hendes hund så også vennelig ud, ikke det mindste aggresiv, og mine ville meget gerne hilse og logrede. Hun lod så sin hund gå hen til mine.. De snuste til hinanden og pludselig ud af den blå luft...... HAPS...!?!!!

Så bed den Micki så han skreeeg, den tog ham i nakkeskindet og smed ham rundt, jeg tog hendes hund i nakken og tog den væk(hun gjorde intet) Så bed den Caspar i nakken dog fik han HELDIGVIS kun fat i hans sele(godt puppia selen er så bred) og Caspar fik en tur rundt(hun gjorde stadig intet), så tog hendes hund i ryg skindet og smed den væk...

Jeg gik til siden og fik tjekket hundene heldigvis var det ikke så alvorligt men de var så bange:'o(

Hun sagde ikke engang undskyld eller hjalp mig, gav mig hendes nr eller noget, hun sad bare i en cafe stol og så begyndte hun sgu at bagtale mig til hendes venner og andre der sad ved bordene...

Jeg blev så arrig og råbte at hun satme ikke skulle bagtale mig, for det var da hendes hund der bed, hun sagde jeg da bare kunne lade være med at komme så tæt på, og at hendes hund ikke engang fik fat, SUK VAR MÅLØS, så forklar mig hvorfor Mick havde bidmærker i nakken...

Blev endnu mere arrig og råbte at hende(har aldrig set en gågade gå så meget i stå på en hverdag) Desuden blanede en af hendes venner sig, han begyndte at true mig og rejse sig fra stolen som om han ville komme over til mig, heldigvis kom der nogle hen til mig og hjalp mig, og SÅ tuede jeg bare, var så ked af det skulle ske for mine drenge:o(...

Jeg tog på dyrehospitalet og de blev tjekket fra top til tå og heldigvis slap de let, Caspar fik ingen skrammer, men han blev bange, Micki havde et overfladisk bidsår i nakken, så han fik antibiotika, og så har de begge fået smertestillende....

Puha sikke en dag, håber virkelig ikke det kommer til at tage psykisk hårdt på dem:o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overfald:'o(..... Langt.
  • #1   21. apr 2008 Skrækkeligt smiley Sådan en KO !

  • #2   21. apr 2008 Ai, for fanden da..............Det har jeg også prøvet......Min golden havde 18 bidhuller bagefter!! Man bliver så bange, vred og rasende!!! ØV, at du ikke fik hendes navn og adresse, så hun kunne betale din dyrlægeregning!!

  • #3   21. apr 2008 Ejjj Mette 18 bidhuller, skulle hun så syes??? Frygtede også det værste da Micki blev smidt rundt var SÅ sikker på den var helt gal, heldigvis var dyrelægen rigtig god ved mig så jeg betalte ikke særlig meget, mange tak til min dejlige dyrelæge, sgu flot gjort....

  • #4   21. apr 2008 Fru Robbie Williams.. .
    Jamen kan du da ikke se at " DAMEN " var uden skyld... slemme slemme dig og dine drenge... sådan en led sæk. Men desværre sker det jo ofte at den der har en arrig køter mener at det er alle andres skyld.
    Hvor jeg føler med dig og dine to små søde drenge.


  • #5   21. apr 2008 Ja, det er jo hvad der kan ske, når man ikke er forsigtig nok - der for har jeg altide øjene med mig og lader aldrig min hund hilse på en anden hund, som man møder på sin vej.

    Serr jeg at man kommer direkte imod mig, ændre jeg retning, mine hunde for ikke lov til at hilse. og så kan folk blive sure. men sådan er det.


  • #6   21. apr 2008 Fru Robbie Williams.. .

    Man syr ikke et hundebid, da der ikke kan komme luft til... man skal altid sørge for at der kommer luft til, da et hundebid kan være ret dybt, som en dråbeform, og hvis det bliver syet, så vil der hurtigt dannes betændelse og evt bylder...

    Der er det vigtigt at holde såret rent rundt om bidet, man baber hårne af og hiver såret af og renser med klorhexidin.. og man tager evt til dyrlægen med hunden, som evt. lægger dræn.


  • #7   21. apr 2008 Jeg fortryder også nu at de hilste på den hund, og vil helt klart i fremtiden være mere opmærksom, men har da aldrig oplevet noget ligende, øv hvor det ærger mig...

    Vil også godt sige hilser ikke på alle og enhver det er sikkert, men den her virkede jo så sød der var ingen røde lamper der lyste og de snuste jo også fint til hinanden, og så pludselig uden grund bed den bare.... Er der det mindste fare signal får de slet ikke lov at hilse, men denne her så jo ganske sød ud, endda i legebug, før de hilste.... Forstår de virkelig ikke...


  • #8   21. apr 2008 Babett okay så blev jeg så meget klogere, men godt det slet ikke kom noget nær den retning med Mick...

  • #9   21. apr 2008 Man syer da hundebid og kommer et dræn i så pus kan komme ud og der ikke opstår bylder- man ladet det ikke stå åben

  • #10   21. apr 2008 Fru:

    Nej, de skulle ikke sys, for som Babett skriver, så syr man ikke den slags... Man holder det åbent med en tube Streptovillin, som har en lang spids, så man kan komme helt ned i biddet og give salve og få såret til at lukke sig indefra. Det måtte jeg gøre med alle 18 huller 3 gange dagligt....Jeg fik heller ikke navn og adresse på denne møgk******, for da jeg undersøgte hunden bagefter, kunne jeg ikke se nogle bid. Først da jeg var kommet hjem, begyndte blodet at pible ud af alle 18 huller....


  • #11   21. apr 2008 Man syr ikke hundebid, hvis det ikke er flænset......Mine hunde er blevet bidt og de har fået lagt dræn, men er aldrig blevet syet (jo drænet er syet fast til huden, men ellers ikke).......Det gælder om at hullet skal hele indefra:-))

  • #12   21. apr 2008 ok - så har min nok været flænset after mødet med en foxterrier - for han fik 11 sting og 2 dræn


  • #13   21. apr 2008 Jeps...Men når der "kun" er huller, syr man det ikke......Der er for stor risiko for bylder fordi der ikke kommer luft ned i hullet:-))

  • #14   21. apr 2008 Åhhh Mette hvor var det dog synd for den:o(

    Ja som de sagde på dyrehospitalet, mange gange kan det vare indre skader som man ikke ser ude fra, og nakken og ryggen kunne jo være blevet skadet, men 7 9 13 var alt i orden og jeg har fået mig en kæmpe lærestreg, på den dårlige måde, kunne den da bare ha bidt mig tænker jeg, jeg ville jo ikke være blevet bange som mine små basser, men ja ikke andet for end de skal ud og møde nogle gode venner i morgen,så de kan få en god positiv oplevelse, og ingen hunde hilsen påandre hunde med mindre jeg kender dem...


  • #15   21. apr 2008 Fru:

    Det er en af de væsentligste grunde til at mine hunde kun er sammen med hunde, som de kender og hvor JEG stoler på at ejeren VED hvad de har med at gøre:-))


Kommentér på:
Overfald:'o(..... Langt.

Annonce