{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

kommentar på folks annoncer/profiler {{forumTopicSubject}}

Har lige brug for at komme af med mine tanker.....

Har d. 31.3 08 fået en besked fra hg, angående spamme på andres annoncer, hvilket så også er i orden.

Jeg har en datter på 7 år, som elsker at sidde og kigge på alle disse smukke hunde som befinder sig herinde, og hun er så begyndt at prøve at skrive på computeren, hvilket ikke er så heldigt, da ikke alle vil ha' at man skriver, hvis man ikke er intresseret i det der bliver solgt.
Jeg har foratlt at hun ikke må skrive når hun er herinde, og nu er det også ved at være meget længe siden at hun har være herinde. Kan så ikke forstå at man så lige pludselig får denne besked for hg, når det er længe siden hun har skrevet til nogen. Ved ikke om folk først klager nu eller hvad.
Syntes nogen gange at folk går i lidt for små sko og tager tingene meget nært, og ja siger jeg og det er ikke mig det går ud over, men i den sidste ende er det jo.Har skrevet under min profil at jeg har en datter som kigger rundt herinde og kan finde på at skrive til andre, men ikke alle har læst det.
Min datter er blevet nægtet adgang her til, af mig, men meget imod min vilje, men ønsker ikke at have problemer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kommentar på folks annoncer/profiler
  • #1   9. apr 2008 hey det er da træls
    men kan hun ikke få lov at sidde der med dig ved siden af, hun vil sikkert syntes det er møj træls men det er da bedre end slet ikke må være herinde


  • #2   9. apr 2008 Jo kunne hun selvfølgelig :o)

  • #3   9. apr 2008 Din datter er bare ved og få den berygtede sygdom, HUNDEGALLERTIST *gg*

  • #4   9. apr 2008 ja det har hun nok ..... :o)

  • #5   9. apr 2008 hehe ja malene har sikkert ret om ikke så længe må hun på afvæning for det =)

    min søn på 1½ vil også meget meget gerne skrive hehe


  • #6   9. apr 2008 kan jo egentlig godt forstå dem.....
    Tit så er der jo de annoncer med søde nuttede hundehvalpe.....hvem kan stå for dem ?? Tro mig hun har spurgt mig mange gange om vi ikke skal have en hundehvalp :o)


  • #7   9. apr 2008 Nu skal det siges at jeg ikke hat lært hende at skrive på computer. I skolen har de undervisning på pc, så det er der hun har det fra. Når man lærer at læse og skrive vil man meget gerne bruge det og min datter elsker begge dele.

    Dorte: Ja der er vi så forskellige. Man burde jo kunne se forskel på hvad der er seriøst og ikke seriøst. Tit har hun bare skrevet : Hej hvad hedder du ? Og det er folk blevet sure over.

    Men sket er sket og det kan jeg ikke ændre på nu, andet end at jeg har nægtet hende at gå herind....


  • #8   9. apr 2008 Hej, jeg kan ikke lade være med at lige fortælle, at det IKKE altid er annoncøren der klager..
    Jeg havde hvalpe til salg i januar, og der var en der var interesseret som skrev til mig, og så fik han pludseligt en mail fra HG om at la være med at skrive uvedkomne ting i min annonce..
    Jeg mener bare, hvem skal bestemme hvad jeg finder generende, jeg var så dum at tro det var mig, men nej det gør HA`erne åbenbart, da jeg som sagt IKKE havde klaget, men mistede pga. det måske en køber, til en af mine hvalpe...


  • #9   10. apr 2008 Ved godt det ikke er alle som klager, og ved heller ikke om der er blevet klaget, men syntes bare at beskeden kom på et mærkelig tidspunkt :o)

    Dorte: Selv mennesker over 18 år er ikke altid seriøse :o)
    Selvfølgelig er det ikke sjovt at skulle sælge sine kæreste eje, har nemlig selv stået i den sitiation, bare med en hest. Mange useriøse henvendelser fik jeg og også fra folk over 18 år. Nogen skrev også nogle mærkelige ting, men det valgte jeg at se bort fra.

    Ja vi er forskellige og det er vist også det bedste, ellers ville verden være et kedeligt sted. :o) Jeg er nok bare typen som går i store sko og ikke hænger mig i hvad som helst...


Kommentér på:
kommentar på folks annoncer/profiler

Annonce