{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Kommentar til "Folks reaktioner" {{forumTopicSubject}}

Jeg tror, at de fleste mennesker oplever nervøsitet pga. uvidenhed om bullerne. Da jeg fik min første buller i 1993 gik folk over på den anden side af vejen og ville overhovedet ikke i kontakt med os. Hvis vi møder folk med hunde nu plejer jeg at spørge om hundene ikke må hilse på hiananden og får derigennem en lille snak om hunde og specielt om bullere. Hvis de "spøger" lidt med udseendet siger jeg bare at hun måske ikke er særlig køn, men at hun er meget sød. For mig gælder det om at være ambassadør på racens vegne ved at være og svare på alle de spørgsmål der måtte komme - specielt særligt at fortælle, at en buller er en meget god familiehund og det jo for alle racer gælder, at der skal skabes en god hund via opdragelse og behandling af hunden. Det vigtigste for mig er som sagt, at være en god ambassadør på racens vegne, være forberedt på at møde nogle "underlige holdninger" som jeg så forhåbentlig kan ændre ved at tale med folk om racen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommentar til "Folks reaktioner"
  • #1   4. feb 2007 Det må være dejligt at blive inviteret på hygge snak hundene i mellem, det oplever vi aldrig, folk går over på den anden side af vej, flytter deres børn og skælder dem ud hvis de forsøger at kæle hende (man skal selvfølgelig også passe på sine kære små) men ville gerne have at hun ikke blev dømt på forhånd, for hvis hun havde været en lille lab. havde folk ikke haft så travlt med at "flygte".

  • #2   5. feb 2009 Jeg får mest positive kommentar på Lexi, heldigvis..
    ja faktisk blev jeg "passet op" i bilka af en gammel dame som spurgte hvordan hunden havde det... jeg/Lexi havde åbenbart snakket med hende på en af vores mange SE BULL TERRIEREN gåturer


Kommentér på:
Kommentar til "Folks reaktioner"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce