{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

hvorfor.... *piv piv* snøft... {{forumTopicSubject}}

Natten til tirsdag døde min elskede kanin, nulle.

hun var en bestemt dame, som godt vidste hvad hun gad og ikke gad. hun "skubbede", hvis hun lige syntes at man, stod et forkert sted efter hendes menning. og hver morgen og aften gav hun "kysser", hun slikke nemlig, på min hage, næse, kinder og hals, hvis jeg tog hende op, men det var kun mig hun "kyssede".
hun levede sit liv frit, det vil sige at hun faktisk aldrig var lukket inde i sit bur, det stod altid åben. dog da vi boede i den anden lejlighed, var hun lukket inde i sit bur. men da vi flyttede fik hun hendes eget værelse, og der lukkede vi bare døren om natten. om morgen plejer jeg bare lige og åbne døren ind til hende, og hun løber hen til mig og sige godmorgen

Da min forlovede var kørt på arbejde, gik jeg ned med maggi, og gik en lille tur. så åbenede jeg døren ind til nulle og ville sige godmorgen til hende. MEN der lå hun i sit bur, hun lå på et sted i hendes bur, hvor hun aldrig har ligget før, da jeg ikke kunne se om hun træk vejret, rørte jeg lige ved hende, og måtte konstater at hun var død. *piv piv*

selvom jeg havde det lidt på fornemmelsen de sidste par dage hun levede, da hun ikke rigtigt har været sig selv, var det bare r** og mega hårdt, og brød sammen da jeg skulle ringe til min forlovede.

Så måtte min forlovede lige komme hjem fra arbejde, så jeg kunne få bilen, og han kunne lægge hende i den kasse jeg havde fundet til hende. men den var for lille, så hendes små bene lå udenfor. men havde desværre ikke en større kasse.

Så kørte jeg ham på arbejde igen, også kørte jeg hjem til min mor og far. Min mor var heldigvis hjemme, så hun hjalp med at begrave hende. dog unden kasse hun var i!

det er helt tomt unden hende, er jo vant til at hun regner rundt om bene af os. Og plejer at lege med maggi.

Tror at maggi undre sig over hvor lille nulle er henne. De var jo også legevenner

smiley <3 Nulle, savner dig, og vil aldrig glemme dig. smiley <3


undskyld, skulle bare lige ud med det smiley =:os

Hvis du gerne vil se nogen billeder af hende, har jeg oprettet et album med hende!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor.... *piv piv* snøft...
Kommentér på:
hvorfor.... *piv piv* snøft...

Annonce