{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Mille N
Mille N
Tilmeldt:
15. mar 2011
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 64

Hyl/Piv og alene hjemme musik ??? HJÆLP :) {{forumTopicSubject}}

Hej Hg smiley

Endnu nogle spørgsmål fra mig ....... smiley


Jeg skrev et emne i sidste uge mener omkring Fie sjat tisser når vi er ude og gå, og det højst sansynligt er fordi hun snart skal i løbe tid.

Hun er begyndt for 1½ måned siden at hyle/Pive/snakke rigtig tit .. Når hun løber ude i haven, går hun "amok" når der går nogle ude på vejen styrter hun hen til hegnet og gør /ulvegøen .... (Hun kan ikke gø rigtigt smiley )

Hvorfor piver/hyler hun sådan?????????
Jeg synes det er meget mærkeligt og lidt irriterende fordi jeg ikke helt ved hvad det betyder, at hun er begyndt at hyle/pive så meget.... Det er ikke på noget bestemt tidspunkt eller nogle speciel lejlighed, det er bare "hele" tiden ...

Et andet spørgsmål er:

hun er alene hjemme i nogle timer om dagen (3 timer)
Ville det være en fordel, hvis jeg satte musik på imens vi er væk??? (Hvis vi ser en film/Tv "snakker" hun lidt med en gang i mellem, i mens den køre, knor/hyler/piver)
Jeg kunne godt være bange for, hvis hun så gør al tiden vi er væk?? hvis der kommer nogle mærkelige lyde fra radioen...

Hvad er jeres erfaringer med det ??

Håber der er nogle der kan besvare mine spørgsmål..

Pft - Mille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyl/Piv og alene hjemme musik ??? HJÆLP :)
  • #1   10. aug 2011 Jeg ved ikke lige hvad der ligger bag hendes adfærd i dit første spørgsmål, men med hensyn til at være alene hjemme, så synes jeg absolut ikke du skal sætte radioen til at køre, hvis hun ellers er tilfreds med at være alene.
    Du risikerer jo, som du selv nævner, at de fremmede lyde gør hende nervøs.

    Hvis hun skal have baggrundsstøj vil jeg foreslå at du sætter en cd med stille musik på repeat. Så sikrer du, at der ikke kommer uheldig støj fra radioen.

    Hvis du ikke er sikker på, om hun er rolig når hun er alene, vil jeg foreslå at du optager hende et par gange for at finde ud af det smiley


  • Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 64
    #2   11. aug 2011 Tak for svaret smiley

Kommentér på:
Hyl/Piv og alene hjemme musik ??? HJÆLP :)

Annonce