{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Hvad rum? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg fået hamre gode svar i min alene hjemme tråd..

Det eneste jeg mangler at høre om nu er så, skal jeg lade ham være alene i vores LILLE sute/køkken ( som hænger sammen ) + lille soveværelse ( her opholder han sig rigtig meget i hans hule ) .. Han elsker både stuen meget da han kan se rigtig godt ud af vinduerne og lege derinde men han elsker også utrolig meget soveværelset.. Spørgsmålet er så bare?
Skal jeg lade ham have stue/køkken + værelse forsat, eller skære det ned til kun soveværelse?? Har prøvet soveværelse i 12 minutter, og det var også 12 minutter med hyl og piv..

Til jer der ikke har læst den anden debat..

Har en chihuahua på 11 uger, fik ham som 9 uger..
Han har et stort problem med at blive skilt fra mig ad, og piver og hyler ekstremt når jeg ikke er i syne ( ca 1 minut efter jeg er går påbegynder det ) ... har nu trænet 3 uger starter på 4 idag, og stadig ingen forbedring.. øvøv. Så nu er spørgsmålet så kun værelse? eller de andre rum..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad rum?
  • #1   27. sep 2011 Vores hvalp fik mere ro, ved at få kurven ind i soveværelset, da det er det rum der er længest fra hoveddøren, og her slapper hun meget mere af. Nu har hun adgang til køkken, gange og soveværelse, hvor vi har sat et børnegitter op til stuen. Før stod hendes kurv i gangen tæt på hoveddøren, og her havde vi også lidt alene hjemme problemer.

  • #2   27. sep 2011 Du har ikk overvejet at læse nogle bøger? Det ku have været en god ting, inden hvalpen blev købt:)

  • #3   27. sep 2011 Har før haft hvalp, og har før kunne træne alene hjemmetræning...
    - men ham her er død angst, og DET har jeg ikke prøvet før.. Derfor Jennifer ...

    Rikke - Ja tror altså også jeg hælder mest til soveværelset! smiley


Kommentér på:
Hvad rum?

Annonce