{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde rum :D
  • #1   12. jan 2014 Hvor er det bare fint! smiley
    Når jeg engang får et større sted at bo, skal vovse helt sikkert også have sit eget rum smiley


  • #2   12. jan 2014 ha, hvor er det dog super fint smiley
    mine deler værelse med vaskemaskinen smiley


  • #4   12. jan 2014 Manfred har sit eget værelse.. men det ikke helt færdig endnu. men nøj jeg nyder at lan have alle mine ting, samlet et sted smiley

  • #7   12. jan 2014 Ja, de har 6 rum på ialt 180 kvm, hvor vi andre også må være, hvis vi opfører os pænt smiley

    Det ser fint ud, men ved ikke hvad mine skulle bruge det til, de er altid sammen med os andre alligevel og deres ting er, hvor de skal bruges.


  • #11   12. jan 2014 Mine deler også rum med vaskemaskinen smiley Men de har deres kurve derude, bamser, udstyr, og foderspand. Så det er jo deres værelse smiley

    profilbillede
  • #12   12. jan 2014 Kirsten, har det som du smiley vores ville aldrig benytte det.

  • #13   12. jan 2014 Balder's rum er blandt andet til når vi har gæster og det bliver for meget for ham, så kan han gå der ud, og så skal folk lade ham værre smiley
    Han sover ikke sammen med os, da han har husstøvmide allergi, og der er gulvvarme i stuen, så hvis han vil have det lidt mere køligt, har han han'a lille rum .. smiley
    Det bliver også brugt når han er våd eller beskidt og når han får han's okse ben smiley


  • #14   12. jan 2014 Når vi får pladsen, vil jeg gerne lave et soigneringsværelse. Vil elske ikke at skulle finde tingene frem og tilbage hver dag, men at man lige kan tage en hund på bordet.

  • #15   12. jan 2014 + så har jeg et sted til Allllllllllle han's ting smiley hihi

  • #16   12. jan 2014 Ginne, yeah! ville være rart med sådan en plads smiley fundere lidt over om man kan ikke lave plads, f.eks. ha en lille stige reol med tingene, en plade op af væggen der kan tippes ned som bord?

  • #17   12. jan 2014 Aino. Jo sikkert. Men end ikke det har vi plads til pt.
    Et rum med fast trimmebord, evt. Vaskeplads, blower osv.
    Lige som egen træningsbane eller en lille hal til - det ville være lykken smiley


  • #18   12. jan 2014 Joy ville virkelig hade at have sit eget rum hi hi med mindre jeg var med smiley tror hele min lejlighed er et hunderum, har blandt andet lige fået et mega lækkert tæppe i julegave, og om eftermiddagen når jeg skal bruge det lyder der høje snorkelyde, og så møder der mig samme syn som på billede og sådan har det været siden jeg fik det, før havde hun ellers travlt med at skulle gå eftermiddagstur osv. Men kampen er ikke tabt jeg har stadig min hovedpude for hun deler gerne, mit hoved nederst hendes øverst. Men faktisk synes jeg det ret smart med sådan et hunde rum, kan godt lide den måde snor osv også er hængt op på, og så lige i den rigtige højde.

    profilbillede
  • #19   12. jan 2014 Vores hunde har værelse i udestuen. Der har de deres madskåle, vand, legetøj og sofa. Via lem kan de gå ind i stuen, hvor de hver har en kurv og sover om natten, men alle aktiviteter foregår altså i udestuen for dem. Så er der frirum fra børn.

  • #20   12. jan 2014 Det nærmeste vi kommer det, er deres liggeplads under mit computerbord, her ligger de, hvis de er våde og beskidte.

    Legetøjet fylder 5 store plastickasser, der står rundt omkring i huset (de er ikke forkælede smiley )

    Snore/halsbånd hænger i gangen, sammen med evt. dækkener der er i brug, øvrige dækkener og tæpper ligger i vaskerummet.

    Foder/godbidder står i en kæmpe hyndeboks ude (nej, de er stadig ikke forkælede, men lidt lager er godt)

    De sover i sengen eller sofaen,dobbeltsengen på 1,80 er lige udskiftet med 2 enkeltsenge på ialt 2,40 meters bredde, der skal jo være rigelig plads til 3 whipper smiley


    profilbillede
  • #21   12. jan 2014 Hvor fint smiley Berta har kun et lille hjørne med hendes ting, så stor er vores lejlighed nemlig ikke smiley men hun følger os jo også alle vegne - ligger i sofaen, sengen, ved vores fødder, når vi spiser osv., så det er heller ikke så nødvendigt med hendes eget sted.

  • #23   12. jan 2014 Uhh.. Jeg ville også elske at have bare et lille bitte hjørne, hvor man kunne have trimme/soigneringsstation! smiley
    Her er der plads til, at hunden kan blive børstet og trimmet i vindueskarmen, ved virkelig ikke, hvor ellers det skulle foregå..

    "Alle" Coco's ting er i en lille kasse i skunkskabet, hendes legetøj i en kurv, og de ting jeg/hun bruger udenfor hænger i en pose på knagerækken. Ville være så lækkert med fx en lille kommode med kun hendes ting, men det må blive om et par år..:-)


  • #24   12. jan 2014 Ej hvor er det fint!

Kommentér på:
Hunde rum :D

Annonce