{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Øv øv og atter øv & piv.... {{forumTopicSubject}}

Som nogle er kendt med herinde og andre ikke, så har jeg en lille søn som er hos sin far.
Han fik sidste år konstanteret at han kun havde en fungerende nyre, og den er så også ved at protestere så nu er de (lægerne på Riget) begyndt at snakke om transplantation.. hallo.. vi snakker om min lille dreng som ikke engang er fyldt sit 8 år endnu... hvor meget uretfærdigt kan livet være ??? ...
Nu ringede hans far så.. kan du ikke få lavet en blodtypebestemmelses blodprøve ved din læge så vi kan finde ud af om du kan bruges som donor hvis de når helt derud at vi skal til at snakke transplantation for alvor.. sidder her og bander over hvorfor at ham i de højere luftslag ikke kan passe bedre på min lille dreng i ren afmagt... øv øv...
sorry men måtte bare lige af med lidt luft...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv øv og atter øv & piv....
  • #3   17. apr 2007 Tina, øv hvor er det uretfærdig.....forfærdeligt og værst, når det er ens børn. Føler inderligt med dig
    Hilsen Sus


  • #4   17. apr 2007 Prøv at tænke jer om :

    Jamen det kan jeg også godt.. ingen tvivl der..
    og håber virkelig at jeg kan være med til at gøre et eller andet for drengen når og hvis den tid kommer...



  • #5   17. apr 2007 Kan sørme godt forstå du siger Øv og piver!

    Jeg tror jeg var pisket ned til min læge Fluks for at få undersøgt om jeg kunne bruges som Donor.
    Bare som sikkerhed hvis det skulle blive aktuelt med Transplantation.

    Og for Søren hvor må det være svært at sidde i dine sko lige nu. * Kram *

    Håber sørme de får han op at "køre" igen...

    Sådan en dreng skal jo først til at leve livet....


  • #6   17. apr 2007 Puha det må være utroligt hårdt for jer alle...
    Gør mig virkelig ondt..

    Varme tanker her fra


  • #7   17. apr 2007 Cecilie P & Sus :

    Takker mange gange.. måtte bare have luft..
    men jo det er sgu svært når han ikk er ældre..


    De var 3 i hans klasse som er syge.. en med knoglekræft.. han døde for en små 3 uger siden... og så er der Malthe med sin nyre og endnu en dreng med noget Leukæmi (ikk stavet rigtigt) såå det er en hårdt ramt klasse fra start af må man sige..


  • #9   17. apr 2007 Tanja :

    Jeg kan ikke gøre noget før jeg får den adresse fra hans far af hvor der står på hvortil blodprøven skal sendes til.. Men har bestilt tid til på torsdag.. så der skal den tages..



  • #10   17. apr 2007 Prøv at tænke jer om :

    Nemlig.. tro mig ham i de højere luftslag har virkelig fået nogle ting at tænke over for der er godt nok kommet meget raseri herfra den vej..


  • #11   17. apr 2007 Føler med jer.Det er barsk når ens børn bliver alvorlige syge......Hørte forleden, da jeg har en veninde med en nyretransplateret datter. Hun blev transplanteret som 4 årig...At man er begyndt at " vaske nyrene" så det er ikke lige så svært at finde en egnet donor, som før i tiden, hvor man skulle have samme blodtype..Pigen er i dag 19 år, " fungerer" på alle leder og kanter...

  • #13   17. apr 2007 ¨˜”°º Tina º°”˜¨

    Så håber jeg du passer perfekt..........Fordi så er muligheden der jo hvis det bliver aktuelt.


  • #14   17. apr 2007 Tina

    Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at være dig lige nu. Stort kram herfra og ønske om at det hele ordner sig


  • #15   17. apr 2007 Prøv at tænke jer om :

    Jeg lod ham i tidernes morgen da jeg flyttede tilbage til det jydske blive ved sin far, og det var af en stor og vigtig årsag syntes jeg..
    nemlig at der har han sit netværk.. han har sine bedsteforældre og sine onkler og sin skole og sin vennekreds og sine vante omgivelser..derfor lod jeg ham blive.. at så faderen blev en nar og jeg måtte hive ham gennem amt og retten for til sidst at tabe forældremyndigheden over sønnen til ham.. puh ha.. den dag jeg fik det at vide var jeg langt langt langt nede og følte ikke mere at jeg havde noget at leve for.. og dog.. det har jeg jo.. har jo 2 dejlige drenge mere såå tog mig sammen og har siden forsøgt at få det bedste ud af dagen og ud af de muligheder der er for at se ham når det endelig lykkeds..

    Da han blev konstanteret nyresyg sidste år skete det i ca oktober-november måned og vi skulle have ham hjem til jul.. nul og nix.. det fik jeg ikke pga hans sygsomsforløb.. så måtte lege julemand ved at tage toget derover og give ham hans gaver.. der havde jeg bare ikke set ham siden juli hvor han var her i sommerferien.. såå jo det er hårdt at stå på sidelinien og bare "se" til... men han ved jeg er der og han ringer selv til mig og omvendt.. såå kontakten er der skam.. ingen tvivl der...


  • #16   17. apr 2007 Tina > ka godt forstå, du leder efter en grund til denne uretfærdighed og ka godt forstå, du er vred på ham deroppe. Liver er sgu ikke altid lige nemt at forstå.
    Ønsker jer al held og lykke - de er jo dygtige nu om stunder


  • #17   17. apr 2007 Liver = livet

  • #18   17. apr 2007 Takker søster særling..


    Tanja :
    Trust me.. ALT er krydst herfra.. håber bare jeg er det "match" som de søger til ham *S*



  • #19   17. apr 2007 Sus :

    Jeg syntes ham i de højere luftslag var død-uretfrædig nok da ham tog min mor til sig i 2001 samt min onkel en måned senere og derudover også min tante yderligere 3 uger senere.. såå syntes han har taget rigeligt af min familie.. ikke også min lille dreng.. såå derfor har han også fået en ordenlig opsang herfra...


  • #20   17. apr 2007 Åh nej da, hvor trist. Krydser fingre for det bedste, for jeres lille dreng.

  • #22   17. apr 2007 Prøv at tænke jer om :

    Tro mig.. det har jeg tænkt mange gange.. rigtig rigtig mange gange.. såå du behøver ikke undskylde overfor mig..
    Da han så igår skriver til mig på msn :
    Jeg har lige noget jeg skal snakke med dig om omkring Malthe " puh ha.. mine alarmklokker bimlede allerede der.. for ved at han ikke holder til så meget for tiden den bette mand..

    Bare det at han holder mig opdateret betyder meget for mig for henvender jeg mig til de instanser der har med sønnen at gøre og de spørger om hvem jeg er og jeg forklarer det får jeg hver gang dette svar " Jeg må desværre ikke oplyse dig noget da forældremyndigheden er ved faderen. Så må du kontakte ham i stedet."
    Sååå er det fandme (sorry sproget) svært at stå og bare se til når man ikke får noget at vide...

    MEN igen.. han er blevet bedre til at oplyse / opdatere mig om hvad det er der sker.. gud ske tak og lov for det da.. for ellers vidste jeg godt nok ikke hvad jeg ville have gjort..


  • #24   17. apr 2007 Prøv at tænke jer om :

    Tusinde tak.. forsøger også at holde hovedet "oven vande" for at sige det på den måde... men svært og utroligt kræfte-krævende er det godt nok...



Kommentér på:
Øv øv og atter øv & piv....

Annonce