{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Er simpelthen ved at blive så gal {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om nogle kan huske det. Jeg skrev for et stykke tid siden, hvad jeg skulle gøre ang. vores nabos gøende og hylende hunde.
Synes det bliver værre og værre med den familie.
Hvis ikke hundene står udefor og gør og hyler fordi de ikke kan lide at være der og ikke vil være alene. Så render deres unger rundt udenfor og råber og skriger. Eller så står manden og mildest talt råber af hundene fordi de åbenbart gør et eller andet galt, samtidig med at moderen skælder ungerne ud.

Synes simpelthen det er for meget nu! Det er jo i døgndrift!!! Synes det er i orden, at man er ude og hygger sig. Men man må da godt tage lidt hensyn, bare en gang i mellem. Men det gør de virkelig overhovedet ikke!

Jeg har oftest vinduet til at stå skråt, specielt de dage, hvor de er så varmt, og man kan på ingen måde overhøre dem indenfor. Jeg kan konstant høre en af børnene græde og råbe, fordi nu har hunden eller en af søskende gjort noget. Og så begynder moderen at råbe og skælde ud, fordi ungerne råber!
Det er frygtelig belastende!!

Andre der kender til dette virkelig irriterende problem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er simpelthen ved at blive så gal
  • #1   7. aug 2007 LoooL . .
    sådan er det vidst også lidt her . . *GGG* . .

aaiih . . Choco er rimelig slem til at gø tit . f.eks når der går nogen forbi ude på vejen . og aner ikk hvordan jeg skal stoppe ham med det . . da jeg hver gang løber ud og skælder ham ud . .

og vi kan da også godt finde på et snakke lidt højt ude i haven . . men det kan naboerne nu også . .

Ooog vi har 3 naboer plus vi bor overfor en brønehave oog vi bor ved siden af en grus vej hvor der ligger 3 huse nede . . mine forældre leder dog også efter andet hus. . da vi bor aaaalt for tæt på hinanden . .

• #2   7. aug 2007 Ah det bliver vist svært at slå... men der er nogle der bor lige i nærheden af os der åbenbart har fået hundehvalp, den står ude og piver fra tidelig morgen til sen aften.... Lyden er ikke overdrevet slemt, det er mere tanken på det lille kræ, om det bliver behandlet ordentligt...o.s.v...;0)

• #3   7. aug 2007 Meld dem til politiet.. smiley så kan det være de kan lærer at lade være at lade deres hund gø. xenta gøer også hver gang nogle går forbi ude foran haven, og vi gør alt for at hun ikk skal, mend et er svært, for vi kan jo ikk sidde ved hende konstant.. og når vi så kommer ud holder hun bøtte.. men meld dem til politiet.. vi har heldigvei ingen klaer fået ;-D (7-9-13)

• #4   7. aug 2007 Link til den gamle tråd: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=107873

• #5   7. aug 2007 Skiilotte:
    Tror ikke helt det kan sammenlignes. ;o) Tror ikke det er på samme støjniveau. Hehe.. Sille gøer da også, når der kommer folk forbi, med mindre vi får fanget hendes opmærksomhed først. Hun gøer også når vi kommer hjem, hun gør af glæde. Vi har snakket med et par af naboerne, og spurgt om hun larmer for meget. Men de siger, at de bare bliver så glade af at høre, hvor glad Sille bliver når vi kommer hjem. (Gamle hundejere). Så det er jo bare godt.

Men de her larmer så ubeskriveligt meget.. Suuuk! :o)

Manden kan også finde på, ved midnat, og stå og hamre på et eller andet ovre i deres garage. De tager simpelthen ingen hensyn til deres naboer!
    Når jeg nu sidder her og kan høre alt hvad der foregår udenfor, så er det KUN dem jeg høre. Kan ingen andre høre. På trods af, at der bor adskillige børnefamilier på vejen.

• #6   7. aug 2007 vores gør også hvis der kommer nogen eller i leg, men der er stor forskel på at de bare står ude og gør hele dagen, og om de får besked på at holde mund....

• #7   7. aug 2007 Vores nabo's hund står ude fra kl halv seks og til om aftenen . Og den gør konstant ! Vi bor lige ude ved hovedvejen og hver gang der kommer nogen forbi gør den som en gal :z . Det er virkelig irreterende . og så når vi siger til dem at hunden gør siger de bare : Naaj det gør han da i hvert fald ikke . Grr -.-'

• #8   7. aug 2007 vi har samme problem med en genbo.. hunden står udenfor konstant hele dagen og gør... jeg har aldrig set hunden men tror det er en gravhund..

har heldigvis en hund som næsten aldrig gør. medmindre postbudet kommer med noget... eller der er nogen som lusker rundt udenfor...

• #9   7. aug 2007 Jannam - nej tror jeg heller ikk . . heh . . ;o))

• #10   8. aug 2007 * Skiilotte *

En klog terapeut i fjerneren igår afhjalp en ejer med samme problem..

Hver gang hunden gør af ting udenfor lågen og man går ud og skælder ud, skulle hunden se det som om at man kommer ud og siger 'godt, ta' dem og jagt faren væk' ...
    Så man skal komme ud og hjælpe sin hund med at undersøge 'faren' og derefter rose hunden og evt give den en godbid. Efter et stykke tid skulle det bevirke at hunden kun gør enkelte gange istedet for konstant og som en sindsyg.......

Men de bliver ved med at gå fordi at vi ikke gør som hundene og undersøger 'problemet' da vi ligesom godt ved at det ikke er noget der er værd at undersøge smiley

Kommentér på:
Er simpelthen ved at blive så gal

Annonce