Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  viaplay eller Netflix eller?
  • #1   3. jun 2020 Jeg syntes HBO er død syg.

Jeg har Netflix, Viaplay og TV2 Play.
    Jeg bruger mest Netflix og TV2 Play.

Viaplay bruger jeg mest til film og realityshows smiley

Netflix har mest at byde på, men jeg er ret vild med danske serier, så derfor har jeg tv 2 smiley

• #2   3. jun 2020 Jeg har Viaplay, Netflix, HBO og Tv2 Play.
    Jeg ser mest på Viaplay og derefter Netflix.

• #3   3. jun 2020 okay jeg hælder mest til Viaplay eller Netflix...

kan man prøve Netflix før man vælger en af de to?

• #4   3. jun 2020 ja det mener jeg smiley

• #5   3. jun 2020 Jeg er virkelig bagud smiley

har ikke haft tv i 14 år hvilket måske kan mærkes på mine spørgsmål hahaha

• #6   3. jun 2020 Tak smiley så gør jeg da det... så kan jeg vælge derefter

• #7   3. jun 2020 Jeg synes også HBO er ret kedelig.
    Pt. har jeg viaplay (fordi de var de eneste der lige havde netop den serie jeg ville se). Jeg synes generelt de har for mange af de danske programmer som siger mig nul og niks.
    Normalt vælger jeg derfor Netflix.

Generelt fortryder jeg dog købet med det samme næsten, jeg synes sjældent der kommer noget nyt og spændende smiley

• #8   3. jun 2020 Jeg synes også Viaplay et lidt tamt

• #9   3. jun 2020 Er det egentlig bare mig eller kan man bare slet ikke se indholdet hos netflix uden at købe adgang? - Jeg har simpelthen altid bare "taget chancen" - og ofte fortrudt.

• #11   3. jun 2020 jeg droppede HBO, da jeg næsten ikke så det, men jeg ser meget Netflix og tv2play smiley

• #12   3. jun 2020 Jeg synes ikke der er særligt meget på Viaplay. Det gad jeg ikke betale penge for.
    Så er Netflix det bedste bud - jeg må indrømme at jeg også er utilfreds med deres meget uopdaterede indhold, men det er da bedre end så meget andet smiley

• #14   3. jun 2020 Jeg er selv klart mest til viaplay.. Synes de har mest indhold der tiltaler mig smiley

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 964
    #15   3. jun 2020 Vi har Netflix, viaplay, hbo, tv2play, hayu og dplay
    Jeg kan ret godt lide viaplay ift. Reality, og deres indhold til børn.

Netflix kører man hurtigt død i, syntes der mangler noget nyt indhold.

Tv2play, kan jeg ikke undvære, syntes altid at der et eller andet godt.

Dplay er også udmærket, der er de også gode til at sende sport mm.

Hbo har jeg aldrig fået set en serie på endnu, syntes virkeligt at det er ringe.

Hayu, er også kanon godt hvis man er vild med amerikansk Reality, og der er rigtig meget af det ??

• #16   3. jun 2020 Vi har Viaplay, Netflix, Tv2 play og HBO. Jeg kam lide dem alle. HBO skiller sig ud. Der er mange "tænke-film" og det kan jeg godt lide. Tju-bang og Sci-fi gider jeg ikke se.

• #17   3. jun 2020 Tak for svarene:) Jeg er meget i tvivl

• #18   3. jun 2020 Ellers hvis du kender nogen der har Netflix kan man have op til 5 brugere på 1 abborment.

jeg har fx min egen bruger på min kærestes abborment så kan jeg se så meget jeg lyster hos mig selv smiley

jeg ved ikke hvad et abborment koster, men så kan i evt deles om at betale smiley

• #19   3. jun 2020 Jeg overvejer om jeg bare skal blive på Viaplay.... Det ved jeg hvad er

• #20   3. jun 2020 Jeg synes hurtigt man går død i Netflix ihvertfald, der kommer sjældent nyt plus meget af det er ikke hvad jeg vil kalde kvalitet og det nyeste man ville se på tv..

• #21   3. jun 2020 så lyder Viaplay bedre... Jeg troede Netflix var vildere

• #22   3. jun 2020 Jeg har haft Netflix i flere år men ser det virkelig sjældent.. Måske en gang hver 3. Måned også kun enkelte serier.. Ellers kun viaplay der hele tiden kommer med nyt og flere sæsonner.. Hos Netflix kan man vente et helt år på nye sæsonner der ellers er kommet i andre lande for længst..

• #23   3. jun 2020 okay så bliver jeg hvor jeg er... Det gider jeg ikke vente på

tusind tak smiley

• #24   3. jun 2020 Velbekomme smiley

• #25   3. jun 2020 Netflix er så tamt. Viaplay er lidt bedre imo.
    HBO er kun worth hvis man gider GOT og vikings agtige serier.
    Dplay er til sport og lidt reality.
    Tv2 play er ja Tv2 play.

Jeg gider ikke betale til nogle af dem synes man får så lidt for pengene. Især med Netflix hvis man har set indholdet af den amerikanske, engelske eller canadiske.

• #26   3. jun 2020 Har også hørt/læst at Netflix fra USA har Meget bedre indhold! Vores er seriøst lort i forhold til! Er mega unfair!

• #27   3. jun 2020 De har det med at lukke forbindelsen men den amerikanske Netflix er bedre. Jeg har desværre også fået lukket min adgang og ser nu også dansk.
    Netflix har altid noget medium at se, men sjældent noget godt og jeg er meget tæt på at opsige. De gode ting er stoppet og pengene går til deres egne enormt kvantitative produktioner.

HBO har de bedste serier men intet andet. Når man har set de serier man vil, så kan man trygt opsige det i nogle måneder

Viaplay har gode danske ting som fx elsker jeg at de Luksusfælden. Når jeg har set de næste tre sæsoner så opsiger jeg det.

PS Netflix er bedst til børn

• Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

Emner: 8 Svar: 135
    #28   4. jun 2020 Jeg har også Viaplay, Netflix, tv2play og HBO, og ser mest på Viaplay og Netflix, syndes begge er lige gode, og hvad man syndes om kommer også and på ens smag af det man intresserer sig for at se, ser sjældent tv2play og endnu sjældnere HBO. smiley

Har dog også Telia tv, den er god til og se hvad der køre på normal tv og ellers er de gode til hvis man ikke har noget imod at leje film, de film man lejer er billigere end hvad Viaplay vil havde. smiley Og ja for at havde Telia tv kræver det man har Telia abonnement. smiley

• #30   4. jun 2020 Jeg har også viaplay, Netflix, tv2play og HBO. Jeg bruger dem alle.
    Men jeg synes godt nok ikke det er meget nyt der kommer nogle af stederne.

Dog ser jeg den nye Penny dreadful, på HBO, i like!

Og papirhuset på Netflix pt.

Kommentér på:
viaplay eller Netflix eller?

Annonce