{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

En trist fornemmelse.... {{forumTopicSubject}}

Ja det hele startede med en gåtur med barnevognen på stien. Igennem buskene kunne jeg høre et par hunde så og gø helt vildt af mig, Nala og barnevognen....
Jeg gik lidt nærmere for lige at se, er nok lidt for nysgerrig... men bagerst i haven stod en dansk svensk gårdhunde blanding eller ligende bundet i en lænke uden ly eller noget, jorden var slidt helt bar der hvor den kunne nå til..... og lidt længere oppe i en "hundegård" står en halvvoksen hvalp af en ruhåret hønsehund, den står i sit eget møg og sikkert også noget fra dens forgænger...
Jeg fik simpelthen sådan et helt raserianfald indeni, for sådan kan man sku da ikke behandle sine hunde...

Ja jeg besluttede mig så for at gå forbi de næste par dage for at se om det bare var den dag de stod sådan, selvom jeg havde på fornemmelsen at det ikke var et engangs tilfælde. Ganske rigtigt de stod da stadig de næste gange jeg gik forbi.
Jeg tænkte lidt over det og snakkede med min veninde om det, og hun fortalt at hende og hendes mand tidligere havde "fjernet" en hund derfra, aner ikke om de "fik" den af ejeren eller hvordan det gik til, men fjernet blev den.. og den så skrækkelig ud da de havde den...
Manden der bor i huset, bor stort set i sit eget møg, der er gamle etlags glas i det man vil kalde vinduerne og ja jeg kan faktisk ikke beskrive stanke derfra...en slags hulemand kan man næsten kalde ham.... et faldefærdigt hus, der efter min mening ikke egner sig som bolig længere... så forestil jer hvordan hundende så havde det.... Jeg tænkt sådan lidt for mig selv på hvorfor han har de hunde for det kan da ikke være for selskabets skyld når de står derude altid..

Nå men jeg besluttede mig så for at ringe til dyrenes beskyttelse for de må da kunne gøre noget, jeg forklarer sagen fordem, og de sagde at de ville tage derud og se tingene an og tage en snak med manden.. og så ånder jeg sådan set lidt lettet op....

Igår da jeg så går tur igen vil jeg selvfølgelig lige forbi huset igen, og bliver vildt begejstret da jeg ser at hunden bagerst ikke er dernede længere og jeg kunne ikke få øje på hønsehunden... Godt så tænker jeg , der blev da gjort et eller andet...

Idag går jeg så forbi igen.... jeg bliver helt forskrækket da hønsehunden så kigger frem fra "hundegården" og skynder mig at kigge efter den lille hund, der så lige pludselig kommer ud af huset.....

Ja så tænker jeg lige på hvad der egentligt blev gjort ved situationen, det eneste der var til forskel var at den lille hund nu må komme ind i huset... men hønsehunden bor stadig derude for sig selv i sit frimærke af en hundegård...

Hvordan ville i have handlet i en sådan situation... Jeg spørger bare... der bliver jo ikke gjort en s... for de dyr....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En trist fornemmelse....
Kommentér på:
En trist fornemmelse....

Annonce