såååååå glad... smiler stort... {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg er glad, så mega glad.... humøret er ved at vende opad og udad..... måske det er foråret der viser.... måske er det mit skift fra natarbejde til dagarbejde.... Har arbejdet nat i 7 ½ år... det er et afsluttet kapittel.... skønt.... :oD
Så er det fedt, at komme hjem fra arbejde og der er ingenting der er i stykker... de er forsovne alle 4..... min mand tager hjem i sin store pause og lufter dem og hygger om dem..... mine skønne unger, tager sig af hundene, når de kommer fra skole ( deres far, er i telefonen samtidigt, he he)
Min store datter, på snart 10 år, har lavet kaffe, så når jeg træder ind af døren, går de første 5-10 min på hilsning af hundene.... derefter kaffe og snak med mine døtre.... manden kommer jo først hjem efter kl. 16 ....
Synes livet er fedt, især efter, at vintertiden har været en trist fornemmelse..... smiler
Har I glæde til overs I vil dele ud af ? .... smiler kæmpe stort smil
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 58
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 337 Svar: 2.583
Jeg er en total overskudsperson der ikke lader mig tynge af ret meget for tiden.
Jeg er igang med en uddannelse jeg i et stykke tid har været i tvivl, men nu har jeg fundet min helt rette hylde indefor faget, så det løfter self. humøret en tand.
Oven i det er jeg simpelthen blevet så glad for min mand. Vi har været sammen i mange år, men lige nu er han noget helt specielt ;o) Det er en super fornemmelse!
Og sidst men ikke mindst tror jeg at jeg er kommet godt igang med et længe ønsket vægttab. Jeg er begyndt at lægge min kost om og får trænet 4-7 gange om ugen...vægtkurven går nu den helt rigtige vej ;o)
nov 2005
Nu bliver man jo heldigvis ikke syg af at fryse... og så er der jo mange måder at holde sig varm på iløbet af natten.
Smil til verden!
nov 2005
Okay så er du den første person jeg har hørt om der transformerer kulde om til bakterier ;o)
jan 2007
A;h >> ej, sender lige en masse varme tanker herfra.... håber næsen da stopper igen med at løbe fra dig... fniiiis...
Anika >> du så også glad ud tidligere på aftenen... smiler
jan 2007
jamen så bliver vi nødt til at krydse fingre for solskin og varme i morgen...
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 594
jan 2007
Simone >> tillykke med arbejdet.... jeg håber da i finder lige det hus der passer jer bedst... smiler
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 594
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.267
såååååå glad... smiler stort...