{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Endte lykkeligt {{forumTopicSubject}}

Jeg blev ringet op af en fremmed mand i aftes, der ad omveje havde hørt, at jeg havde hvalpe, men også vidste at de er solgt.
Han fortalte at de for et par dage siden måtte få deres yorkiehan 10 år gammel aflivet pga. af sygdom og både konen, deres 5 år gamle yorkie og han selv var totalt knust og ingen af dem vidste hvor de lige skulle gå hen for at købe en lille ny og ville så vide om jeg kendte en opdrætter der havde en lille han.
Han fik en mailadr. til en tysk opdrætter jeg har forbindelse med som netop har en lille han, det ville han prøve.
Jeg blev så ringet op igen senere på aftenen, hvor han bare lige ville sige tusind tak, det var lykkedes og de skulle mødes i Kruså her i formiddag, da hendes mand skulle til Danmark og dømme hunde idag.
En trist historie der endte lykkeligt. Så jeg sidder med en rar fornemmelse i maven, dejligt at kunne hjælpe andre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endte lykkeligt
  • #1   29. sep 2007 Årh det var da en god slutning:-)

• #2   29. sep 2007 Anne Mette, ja i min hundeverden hjælper vi hinanden fra for at bekrige hinanden, som jeg synes man ser alt for ofte.

Jeanette, ja ikke.

Alle hunde - - _/Once a Lab, jeg er ikke i tvivl om at de får en rigtig god hvalp derfra, det er en virkelig samvittighedsfuld opdrætter

• #3   29. sep 2007 ja, det er dejlig når vi kan hjælpe hinanden.

Sidst på sommeren fik jeg uventet en buket blomster. Det var fra en glad kvinde, som jeg havde hjulpet med at finde lige netop den rette hund til hende og hendes familie. Hun ringede til mig fordi jeg havde hvalpe til salg - hun ville købe en han og det havde jeg - efterhånden som samtalen skred frem, viste jeg bare hvor den rette hvalp til hende sad -det kunne selvfølgelig være at min, ikke særlig gamle hvalp, ville blive det - MEN jeg viste at der sad en super hvalp ved en anden opdrætter. Det fortalte jeg hende - skabte kontakten mellem hende og den anden opdrætter og det endte med at hun købte hvalpen
    Så derfor blomsterne - hun var så glad for at jeg havde sendt hende vidre istedet for at holde hende hen, til vi kunne se om min passede til hende. Men det føltes bare så rigtig og den anden opdrætter blev også rigtig glad for hende - og jeg tror på at sådan noget kommer tilbage til en, en dag

Kommentér på:
Endte lykkeligt

Annonce