{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Et surt opstød.... {{forumTopicSubject}}

Heysa

Ville lige starte med at sige jeg ved dette indlæg ikke er aktuelt for alle i gruppen...

Men gruppens hensigt er at mødes ind i mellem det er fair at ikke kunne den pågældende dag, men lad vær med at lave en aftale og så enten brænde den af, eller melde afbud en time før.

Det kan gøre mig møg sur at folk laver en aftale og ikke møder op.
Hvis i ikk er interesseret i at mødes så meld jer ud af gruppen!!!

Jeg er godt klar over at der kan dukke noget om så det ikke er muligt men vi har nu prøvet 3 gange at lave en playdate og den er endnu ikke blevet til noget.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et surt opstød....
  • #2   24. apr 2007 *Nadia V

nej det ville være synd for ham =) Men jeg ville lige spørger om du ikke boede tæt på kiosken da der var total skyfrit og lækkert vejr fra kvart i 10 til halv ellev.

**Mia- skriver fagprøve *
    Smiler ja det er møg trælst, og formålet med gruppen er jo at mødes med de små...

• #5   24. apr 2007 Nej jeg mener nu heller ikke lige du er den person der brænder folk af - og nej da der ikke har været telefonnumre ude har der ikke været mulighed for at kontakte folk. - Men ideen om det lyder som en rigtig god ide.

Poiten er jo bare at jeg synes det er trælst at lave en aftale, og planlægge sin dag derefter og det så alligevel ikke bliver til noget, min hund er jo sikkert lige så skuffet som jeg er.

• #6   24. apr 2007 *Nadia V
    Nej der tager du fejl - dette indlæg er ikke kun til dig som jeg har skrevet er det ikke første gang. Hvis den kun var til dig havde jeg nok skrevet som du selv skriver privat.

Kommentér på:
Et surt opstød....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce